• Anonym (bullen)

Bullfitta!!!!!

jag har en så kallad bullfitta, å nu börjar jag verkligen irritera mig på den. den syns genom kjolar å byxor. Å bikini e d bara pinsamt att ha på sig. någon som vet om d finns nånting man kan göra typ operation eller nånting??

• Svar på tråden Bullfitta!!!!!
  • Queentizzan

Jag älskar min bullfitta :P
    Tycker de e sexigt för de mesta med bullfittor :D

• Anonym

Bullfitta..., bullfitta bång..., bullfitta hela da'n...

ÄLSKAR BULLFITTOR!!! (men de skall vara håriga).

CG

• Trialanderror
    Queentizzan skrev 2008-10-21 13:31:34 följande:
    Jag älskar min bullfitta :PTycker de e sexigt för de mesta med bullfittor :D
    BRA! Det gillar vi! :)

Har förövrigt kommit fram till att tjejer med bullfittor som sitter på huk, får mig att bli extra knäsvag... Bullen blir nämlig mycket mer tydlig då... MUMS!
  • Barbamami

men kära ts, var stolt över muffen din =) Hellre en frisk och go bulle än en stinkande fiskbiff... Jag tror inte att killar bryr sig om det när de väl kommit så långt. Dessutom märks det ju på många män i tråden att det finns många som gillar det.

Killar kan förresten också ha en liten bulle ovanför kuken, mår de dåligt över detta?

Bli sams med bullen din istället ;) vem fan gillar inte bullar undrar jag .

• Anonym (bullen)
    Svar på #34
    Jag bryr mig inte om vad killarna tycker utan d e jag som mår dåligt för MIN skull. Jag har en sambo som gillar både mig å min bulle men JAG tycker inte den e fin.
  • Anonym (japp)
    Trialanderror skrev 2008-10-21 14:13:45 följande:
    BRA! Det gillar vi! :)Har förövrigt kommit fram till att tjejer med bullfittor som sitter på huk, får mig att bli extra knäsvag... Bullen blir nämlig mycket mer tydlig då... MUMS!
    Det är vid såna tillfällen jag mår extra dåligt. Jag fixar inte att sitta på huk. Det blir extra svårt på gruppträningen när jag ska stretcha för då tycker jag att det ser ut som om jag har en pung...
  • Webster

låter sexigt med bullfitta..I like

• irongirl

Anonym (bullen) skrev 2008-10-21 14:25:33 följande:

Svar på #34Jag bryr mig inte om vad killarna tycker utan d e jag som mår dåligt för MIN skull. Jag har en sambo som gillar både mig å min bulle men JAG tycker inte den e fin.
    same here!!!!
  • Anonym (me too :-()

Anonym

jag har bristningar som går ner på fittan så om jag låter håret växa så ser det mer ut som skövlad skog i amazonas en en härlig tjock buske

• Anonym (argh!)

vad gör man åt rakt råttfärgat hår? :S

Jag har väl lite bullfitta jag med och går ibland rakad med strimma i mitten eler lite skog, men mitt hår är inte lockigt så efter en dag ligger det skitfult som huvudhår på min mutta.. även om jag klipper det kort!

Hur göra?

Svar på tråden Bullfitta!!!!!