• Anonym (bullen)

Bullfitta!!!!!

jag har en så kallad bullfitta, å nu börjar jag verkligen irritera mig på den. den syns genom kjolar å byxor. Å bikini e d bara pinsamt att ha på sig. någon som vet om d finns nånting man kan göra typ operation eller nånting??

• Svar på tråden Bullfitta!!!!!
  • napu24

Vi killar gillar fitta rent allmänt. Jag vet heller inte riktigt vad en bullfitta är, men jag har aldrig sett någon direkt ful fitta.

• Anonym (me too :-()

Min fitta e jättebullig, typ du kan ta ett ordentligt tag om ja vad kallar man det? Där håret växet haha så dumt det lät men den delen på mig e tjock o bullig

• Shadilly

Se, lär och ta det lugnt!

(Väldigt rolig länk BTW)

Condemnant qui non intelligent
  • Anonym

Det är inte fittans fel om bruden är ful..eller hur var det nu ..haha

napu24 skrev 2008-10-20 21:55:47 följande:
    Vi killar gillar fitta rent allmänt. Jag vet heller inte riktigt vad en bullfitta är, men jag har aldrig sett någon direkt ful fitta.
  • Anonym (japp)

Jag har bullfitta, vet inte om det betyder att man har stora ytter blygdläppar med, men det har jag oxå, allt som är fult fick jag..

haha anonym japp jag tycker jag har det för jag fick en bullfitta med små blygläppar, ser skitkonstigt ut o sen har den knappast blivit vackrare sedan jag fött barn o fått bristningar ner på min fitta, jag måste gå renrakad o då syns det ännumer haha som en barnfitta med mycket fett haha skit fult

• Gung Ho
    Anonym skrev 2008-10-20 17:11:13 följande:
    hmmm gillar ni killar bullfitta? jag tycker det ser grymt äckligt ut..ska banta bort min!!
    Ja, där är det första stället man går ned i vikt på....
  • Anonym (japp)

Anonym (me too ) skrev 2008-10-20 22:54:53 följande:

haha anonym japp jag tycker jag har det för jag fick en bullfitta med små blygläppar, ser skitkonstigt ut o sen har den knappast blivit vackrare sedan jag fött barn o fått bristningar ner på min fitta, jag måste gå renrakad o då syns det ännumer haha som en barnfitta med mycket fett haha skit fult
    hade hellre haft det så än två "läppar" som hänger ner och är fylliga, under bullen, mår dåligt över detta varje dag och tänker på det i säkert ett par timmar om dagen...

Anonym (japp)

Tänk så underliga vi är egentligen... Varför kan inte vi vara stolta för våra fittor, männen e ju stolta o visar mer än gärna upp sina kukar även om dom e smala, har ollon som ser ut som ankare , krokiga som bananer osv haha. Jag försöker att inte tänka på det men har ångest o måste påpeka det för killar jag träffar, typ bara så du vet så har jag bullfitta haha så knäpp jag e, typ jag varnar dom Var inne på en tråd, där var en tjej som skrev om att hon hade stora blygläppar o då var det jättemånga som svarade (män) att en riktig kvinnlig fitta har stora saftiga blygläppar osv att dom inte gillade tror dom kallade det för barbi blygläppar... Jaha då ska jag må ännu sämre för att jag har en fitta som e stängd o inte öppen.... Det tar fan aldrig slut o det e väl bara att inse att killar nog inte bryr sig hur våra fittor ser ut, för du bryr dig kanske inte speciellt om din killes kuk ser ut som en guleböj

• Anonym

Anonym (me too ) skrev 2008-10-20 22:54:53 följande:

och varför måste du gå renrakad...? en vildvuxen buske är tusen gånger sexigare... och som du säger då syns det mindre...!

Daniel
Svar på tråden Bullfitta!!!!!