• Milki

Brukar du handla på Lidl?:)

Jag tycker att det finns mycket gott på Lidl, till exempel kebabkött, strips och allt möjligt jox.

• Svar på tråden Brukar du handla på Lidl?:)
  • isisisis

Tomatjuice och kamomillte tex är det halva priset på om man jämför med ICA Maxi.

• Suri

Har de något vegetariskt? Typ soja eller corn produkter?

• isisisis
    Suri skrev 2008-10-23 16:31:35 följande:
    Har de något vegetariskt? Typ soja eller corn produkter?
    Nä.Det är ju det...vissa varor finns inte i sortimentet.
    Så vissa saker får man handla nån annastans.
  • Ejin
    nöjdmamma skrev 2008-10-23 16:27:33 följande:
    Måste bara få tillägga då , att Lidl har endel varor som inte finns i andra affärer som ÄR goda. Chicken Gordenblue, Chivapcici(vet inte om jag stavar det rätt, men god är dom! ), korv och köttbullar är mycket godare än Scans. Färsk kött har jag inte vågat köpa där efter allt skriveri om det, men det finns endel bra varor oxå. Är man en större familj så går man faktiskt lite efter priserna oxå.
    va skulle dde va för fel på de färska köttet... då e de nog ica du ska undvika

lidls färskött e till stor del scan o kommer färdigpackat till butiken....
  • isisisis
    Ejin skrev 2008-10-23 17:07:09 följande:
    va skulle dde va för fel på de färska köttet... då e de nog ica du ska undvika lidls färskött e till stor del scan o kommer färdigpackat till butiken....
    Jag tycker deras kött är utmärkt!

Även mjölken är god.

Det jag undviker är alla kakor och rulltårtor och sånt med massa socker och konserveringsmedel.
  • LykkeLee
    Milki skrev 2008-10-22 13:19:07 följande:
    Idag har jag handlat allt möjligt jox på Lidl:)
    Vad handlar du där då?? man kanske kan få några tips.. Vi har en Lidl butik i stan men jag blir bara förvirrad när jag kommer in där.. har bara varit dit två ggr och jag tyckte mest det var tyska korvar och bröd med 40 års hållbarhet..typ..
  • LykkeLee
    marvillo skrev 2008-10-22 10:27:57 följande:
    Personalpolitik skulle jag skriva..
    vad är det för personalpolitik dom har då??
  • isisisis
    LykkeLee skrev 2008-10-23 17:10:16 följande:
    Vad handlar du där då?? man kanske kan få några tips.. Vi har en Lidl butik i stan men jag blir bara förvirrad när jag kommer in där.. har bara varit dit två ggr och jag tyckte mest det var tyska korvar och bröd med 40 års hållbarhet..typ..
    De har "vanligt " bröd också,som är några kronor billigare.
    Färskt.
Svar på tråden Brukar du handla på Lidl?:)