• Milki

Brukar du handla på Lidl?:)

Jag tycker att det finns mycket gott på Lidl, till exempel kebabkött, strips och allt möjligt jox.

• Svar på tråden Brukar du handla på Lidl?:)
  • Milki

Idag har jag handlat allt möjligt jox på Lidl:)

• Milki

Ojdå, det var visst inget drag alls i min Lidltråd:(

• Jazza

De Lidl jag varit i är så skabbiga och läskiga och har uselt utbud, så nej, jag handlar inte där. Har däremot hört rykten om att de väntar på att alkoholen skall börja säljas i butikerna... då kanske jag kan gå in där

• syntetica

lidl kanske har mycket "skräp" som ni säger, men dom har mycket bar saker också. för bra pris!

• Pallas

Jag har en Lidl-plastpåse med mig till jobbet idag, det kanske räknas?

• FamiljenPeura

Jag handlar Vanlig arla mjölk och bröd, sedan sempers barnmat... Har 3 minuter gångavstånd dit men handlar inga kundkorgar fulla direkt...

*Linus 04* *Oliwer 06* *Simon 08*
  • nöjdmamma
    bisektris skrev 2008-10-22 10:39:01 följande:
    Alla vet väl att Arlas hushållsost för 54 kr kg inte smakar i närheten så bra som Arlas hushållsot för 74 kr kg.
    Den var bra. Vad skulle det vara för skillnad på hushållsosten för 74kr jämfört med 54kr annat än priset????
    Tokigt!!
  • Suri

Jag har ärligt talat aldrig ens varit inne på Lidl. Nu gör ni mig lite nyfiken dock.

• nöjdmamma

Måste bara få tillägga då , att Lidl har endel varor som inte finns i andra affärer som ÄR goda. Chicken Gordenblue, Chivapcici(vet inte om jag stavar det rätt, men god är dom! ), korv och köttbullar är mycket godare än Scans.
    Färsk kött har jag inte vågat köpa där efter allt skriveri om det, men det finns endel bra varor oxå.
    Är man en större familj så går man faktiskt lite efter priserna oxå.

Svar på tråden Brukar du handla på Lidl?:)