Brukar du handla på Lidl?:)
Jag tycker att det finns mycket gott på Lidl, till exempel kebabkött, strips och allt möjligt jox.
Jag tycker att det finns mycket gott på Lidl, till exempel kebabkött, strips och allt möjligt jox.
Nej jag handlar inte där. De har inget bra sortiment av ekologiska varor. (Inte när jag var där sist och kollade i varje fall)
Vad jag köper där.
Färskt bröd.
Knäckebröd(Wasa)
Juice
Grönsaksjuice
Grönsaker(när det är säsong)
Majsburkar
Krossade tomater oliver och såna burkar...
Smörgåsgurka etc...
Kalkon i skivor
Leverpastej
Ostskivor i plast
Mjölk
Youghurt
Vispgrädde
Gräddfil
Smör
toapapper
Pommes
Kött
Räkor
Tacosortimemtet
Chips till ungarna
kaffe
Te
Endel kryddor
Endel färdiglagat
Vad jag undviker
Bullar,kakor,konfekt
rengöringsmedel
ägg
glass
pizza
såser
korvar
smink
Nej vi var valt bort lidl av flera olika skäl, tycker det är viktigare med ekologisk och närproducerad mat. jag vill handla i butiker som är fräscha och trevliga, Lidl känns mer som en stor lagerlokal.
De verkar inte heller vara särskilt rädda om sin personal.
Jag tycker det är bra att det finns andra matkedjor, med billigare alternativ, själv söker jag mig gärna dit.
Kvalite och snygga och fräsha affärer kan ju variera från affär till affär. Tummen upp för Lidl,Netto,Willys!!
Vår Lidl-butik är inte ofräsch tycker jag.. men jag hittade inget jag gillade just när jag var där..
Jag brukar också handla på Lidl ibland, när man har vägarna förbi. Det brukar slinka ned en hel del då. Är en prismedveten tjej så när lilla pyret kommer i mars får man väl prova Lidl's blöjor också, det verkar ju vara en del som köper dom, ska testa iallafall, dom är säkert bra! Det bästa behöver inte vara dyrast, för mig passar det lika bra med billigare mat och prylar, likaså med kläder, jag har hellre en slant över i plånboken!