• Milki

Brukar du handla på Lidl?:)

Jag tycker att det finns mycket gott på Lidl, till exempel kebabkött, strips och allt möjligt jox.

• Svar på tråden Brukar du handla på Lidl?:)
  • bisektris
    Pallas skrev 2008-10-22 10:31:48 följande:
    På något sätt måste jag ju protestera mot de hutlösa priserna i andra affärer. Mjölk för halva priset, billig ost och billiga grönsaker smäller högt på vår lista. Då kan vi lägga pengarna som blir över på att köpa krav- och rättvisemärkt i andra affärer, för att på så sätt göra en markering i det avseendet.
    Då tänker vi ungefär lika.
  • Ejin

de finns endel krav o rättvisemärkt på lidl nu mer oxå faktiskt....

• Pallas

Ejin: Har sett kaffe och nån annan produkt. Finns det så stödjer vi det.

• Ejin
    Linda1976 skrev 2008-10-22 10:35:50 följande:
    Nej, jag har högre krav än så. Deras utbud är pinsamt.
    får man fråga vad det är för exclusiva varor du handlar som inte finns+??? ja förutom chark varor... finns ju ingen chark tyvärr...
  • bisektris
    Ejin skrev 2008-10-22 10:37:45 följande:
    får man fråga vad det är för exclusiva varor du handlar som inte finns+??? ja förutom chark varor... finns ju ingen chark tyvärr...
    Alla vet väl att Arlas hushållsost för 54 kr kg inte smakar i närheten så bra som Arlas hushållsot för 74 kr kg.

• Ejin
    bisektris skrev 2008-10-22 10:39:01 följande:
    Alla vet väl att Arlas hushållsost för 54 kr kg inte smakar i närheten så bra som Arlas hushållsot för 74 kr kg.
    hehehe.... så e de ju....
  • Linda1976
    Ejin skrev 2008-10-22 10:37:45 följande:
    Inte så exklusivt, men URVALET. Det finns mer att välja på på ICA Maxi eller Ica Focus. Jag vill kunna välja haloumi eller parmesan eller getost. Jag vill kunna välja färsk majskyckling, eller eko-kött. Jag vill kunna köpa bageribakat nytt bröd, osv osv osv..... Detta kan inte Lidl ge mig, och åka till Lidl för att köpa smör och sen ändå åka till Maxi och köpa allt det andra finns inte på kartan.
  • Pallas

Vi handlar på tre affärer för att göra olika statement och klara vår budget, men då ligger alla inom gångavstånd och två av dem passeras på väg till förskolan.

Svar på tråden Brukar du handla på Lidl?:)