• Anonym

Tror min pojkvän kan vara bög.

Har varit tillsammans med min kille i snart ett år och det mesta funkar bra mellan oss. men han är inte så gosig och vi kysser knappt varandra, blir en snabb puss då o då, ett par kyssar innan vi har sex. men oftast är det lite pill och sen ska vi ha sex och Alltid bakifrån... Inte analt men ändå bakifrån... Vi har aldrig kört missionären... Blir ju inte så intimt då... Frågade honom om det en gång men han tyckte det var tråkigt. Missionären är väl kärlek? Kan man komma närmare varandra än så?

Jag vet inte, kan liksom inte fråga honom heller, han har haft flera långa förhållanden förut men de har ju tagit slut och kanske beror det på att han är bög... Jag vet inte, hur fan får man reda på det? Vill liksom inte få reda på det om typ tio år... Är det någon som är i samma sits eller bara har ett gott råd?

• Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.
  • Anonym

haha, jo du har nog rätt men det är kanske inte så lätt att ta upp o prata om det, speciellt inte när han är homofob... skulle han vara minsta dragen till killar så skulle han aldrig erkänna det.... det är det som gör det så svårt..

• SarahA
    Svar på #11
    Anonym skrev 2008-10-22 11:07:29 följande:
    haha, jo du har nog rätt men det är kanske inte så lätt att ta upp o prata om det, speciellt inte när han är homofob... skulle han vara minsta dragen till killar så skulle han aldrig erkänna det.... det är det som gör det så svårt..
    Men prata inte om 'det', prata om er i största allmänhet, fråga varför han inte gillar att vara så närgången tex
  • Anonym

ja jag ska försöka...

• gutegirl

Han kanske tycker att du har dålig andedräkt men inte vågar säga det för att han inte vill såra dig? Man vet ju aldrig. Hoppas du inte tar illa upp, det är bara en fundering.

www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Kössen
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-22 11:24:34 följande:
    Han kanske tycker att du har dålig andedräkt men inte vågar säga det för att han inte vill såra dig? Man vet ju aldrig. Hoppas du inte tar illa upp, det är bara en fundering.

började le, bara för att man kör missionärn ligger man väl inte och andas varann i ansiktet??

*skrattar*

• gutegirl

Kanske inte, men han vill ju knappt pussas heller vad jag förstod.

Kössen skrev 2008-10-22 11:27:49 följande:
    började le, bara för att man kör missionärn ligger man väl inte och andas varann i ansiktet??*skrattar*
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Anonym

hehe, ja det kanske är min andedräkt det beror på... som sagt jag vill ha råd och tankar, det tackar jag för. Killen o jag är liksom särbos också, så vi träffas ju inte varje dag och eftersom vi inte varit tillsammans så länge så tycker jag det borde vara mer glöd... under semestern när vi träffades konstant i fyra veckor blev det inte mycket sex överhuvudtaget, så det är många små saker jag funderat på...

• Anonym (6)
    Anonym skrev 2008-10-22 12:57:02 följande:
    hehe, ja det kanske är min andedräkt det beror på... som sagt jag vill ha råd och tankar, det tackar jag för. Killen o jag är liksom särbos också, så vi träffas ju inte varje dag och eftersom vi inte varit tillsammans så länge så tycker jag det borde vara mer glöd... under semestern när vi träffades konstant i fyra veckor blev det inte mycket sex överhuvudtaget, så det är många små saker jag funderat på...
    Det kanske bara är så att han gillar vissa ställningar. Och att han kanske har låg sexdrift. Jag menar bara att alla är stöpta i olika mallar. Tycker du skall sätta dig med honom och prata om dina funderingar.
  • Anonym (sexgudinna)

Du får försöka lära honom att det inte är bara en ställning som gäller helt enkelt.
    När jag och min sambo har sex kör vi många olika ställningar under ett samlag (bakifrån, missionären, skeden, jag ovanpå mm. + oralsex i olika former utöver det), inte bara en per tillfälle.
    Prata inte med honom om din "misstanke", vilken jag tror du kan sluta fundera på, utan försök med att introducera nya ställningar i sexet genom att ta kommando.

• Hallonjuice
    Caranlachiel skrev 2008-10-22 10:40:34 följande:
    Tycker verkligen inte det låter som om han är bög, däremot verkar han ha svårt för just närhet och intimitet.
    jag håller med dig faktist vet inte hur han är tillvardags men som jag förstår det så har han bara intima problem pyhkist kanske?? man kan ha spärra pyhkist fast man inte är funktions hindrad
Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.