• Anonym

Tror min pojkvän kan vara bög.

Har varit tillsammans med min kille i snart ett år och det mesta funkar bra mellan oss. men han är inte så gosig och vi kysser knappt varandra, blir en snabb puss då o då, ett par kyssar innan vi har sex. men oftast är det lite pill och sen ska vi ha sex och Alltid bakifrån... Inte analt men ändå bakifrån... Vi har aldrig kört missionären... Blir ju inte så intimt då... Frågade honom om det en gång men han tyckte det var tråkigt. Missionären är väl kärlek? Kan man komma närmare varandra än så?

Jag vet inte, kan liksom inte fråga honom heller, han har haft flera långa förhållanden förut men de har ju tagit slut och kanske beror det på att han är bög... Jag vet inte, hur fan får man reda på det? Vill liksom inte få reda på det om typ tio år... Är det någon som är i samma sits eller bara har ett gott råd?

• Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.
  • Kössen
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-22 12:04:17 följande:
    Kanske inte, men han vill ju knappt pussas heller vad jag förstod.
    tror knappast sånt har att göra med dålig andedräkt, snarare svårt med intimitet på andra sätt än sexuella skulle iaf jag tro.
    men vet du ts, för att slå bort det förslaget kan du ju alltid käka tuggummi och se om han vill pussa dig mer då..
  • Anonym

haha, ska prova det Kössen! ; )

• Anonym (kanske?)

Jag tror som många andra här att det snarare är närhet han är sålig på.

Men... du säger att du känner något i magen. Ja, du känner honom det är inte omöjligt att du har fel. Det kan vi ju inte lösa åt dig här. Det jag tänker på som du kan "titta" efter är om han är intreserad av tjejer? Tittar han omedvetet på fina tjejer på stan? Glömmer han av sig ibland tittar ner lite för djupt i en urringning? Säger han vad han gillar, t.ex "det är så fint med lockigt hår eller åh, sexiga stövlar"? Hetrokillar, även de i relationer, tittar på tjejer. Precis som tjejer tittar på killar.

• xergypower

Antingen har du dålig munhygien eller är han lagt åt det andra hållet. Var stark, du måste fråga annars kan ni ej ha det bra.

• Anonym (förstår..)

..precis vad du menar. Känner likadant. Och har haft funderingar i samma banor.
    Jag frågade honom faktiskt för några månader sedan, typ: är du bög eller?! Neej sa han bara..hm. Han var väldigt nära o visade mycket känslor i början av vårt förhållande, nu finns där knappt någonting. Och jag saknar den person han var då. I början. Nu tar han inte på mig alls. Jag har gång på gång försökt förklara hur viktigt det är för mig med närhet, men det verkar gå in genom ena öra o ut genom andra. Han kramar sällan på mig, har inte kysst mig på typ ett år. Bara ett par snabba torra pussar när han går till jobbet o när han kommer hem. Mer som att han måste. Inte för att han vill. Sex har jag fått tvinga mig till. Och då är det ett snabbt ligg som gäller, inga känsloyttringar här inte. I början kunde vi knappt få nog av varandra. Vad var det som hände?? Och visst får det en att bli fundersam, och det får självförtroendet att dala radikalt. När han dessutom hellre sitter o porrsurfar vid datorn på kvällarna än kryper ner hos mig. Någon av oss måste det ju vara fel på. Nu har jag tagit tag i vikten, kanske kan det vara boven i dramat..att han har svårt att tända på mig. Jag måste ju göra vad jag kan för att bidra till ett bättre samliv. Annars får jag gå här o våndas o vara ledsen fan vet hur länge... Vill han fortfarande inte ha mig när jag blivit smal o nöjd med mig själv, så kan han dra dit pepparn växer!

• Anonym

jag tror inte det beror på din vikt...  mitt förhållande kommer ta slut, vi har ingen kemi, jag måste ha närhet o en massa kärlek... pussar o kramar o gos o gärna sex ett par gånger i veckan...

• Anonym (*suck*)
    Anonym skrev 2008-10-22 10:37:07 följande:
    Missionären är väl kärlek? Kan man komma närmare varandra än så?
    Nej, sex är sex. Kärlek är kärlek. Sex har man för att man är kåt. Kärlek visar man genom kramar och pussar. (och man=jag så slipper folk gnälla över hur jag uttrycker mig) Det finns verkligen inget samband mellan olika sexställningar och hur mycket man älskar varandra.

Om man gillar variation i sängen, betyder det i så fall att man älskar varandra olika mycket olika dagar?! Din kille gillar väl bakifrån helt enkelt, inget konstigt med det, det är många som har det som favoritställning...
  • Anonym

Ja men då vill han väl bara ha sex på sitt sätt när det passar honom eftersom, han inte gillar att pussas eller kramas...

• Anonym

Han kanske gillar dej men helt enkelt inte tänder på dej.

• Anonym (spion)

Visst skulle han väl kunna vara bög. Dom största homofoberna är det många gånger av självförnekelse. Skulle du våga göra en fuling? Kolla historiken i datorn, vad han sufrar på, eller kolla mobilsamtal. Om du verkligen har en stark magkänsla så kan det finnas fog för spioneri, men det får ditt samvete avgöra.

• Anonym (SLUTA!)

Anonym (spion) skrev 2008-10-31 20:25:40 följande:

Om du verkligen har en stark magkänsla så kan det finnas fog för spioneri, men det får ditt samvete avgöra.
    Nä det håller jag verkligen inte med om!

Frågan huruvida han är hemlig homosexuell ska INTE lösas genom att spionera och snoka för att hitta de bevis som ställer honom mot väggen och tvingar honom att "erkänna"! Det vore ett helt sjukt sätt att agera tycker jag!

Kan man inte som partner hitta andra sätt, t ex diskutera det, så ska man inte lägga sig i. Om han nu är homosexuell men väljer att inte berätta det så har han antagligen redan tillräcklig svårt med sig själv, utan att behöva bli jagad med blåslampa..
  • Gung Ho
    Anonym skrev 2008-10-22 10:37:07 följande:
    Har varit tillsammans med min kille i snart ett år och det mesta funkar bra mellan oss. men han är inte så gosig och vi kysser knappt varandra, blir en snabb puss då o då, ett par kyssar innan vi har sex. men oftast är det lite pill och sen ska vi ha sex och Alltid bakifrån... Inte analt men ändå bakifrån... Vi har aldrig kört missionären... Blir ju inte så intimt då... Frågade honom om det en gång men han tyckte det var tråkigt. Missionären är väl kärlek? Kan man komma närmare varandra än så?Jag vet inte, kan liksom inte fråga honom heller, han har haft flera långa förhållanden förut men de har ju tagit slut och kanske beror det på att han är bög... Jag vet inte, hur fan får man reda på det? Vill liksom inte få reda på det om typ tio år... Är det någon som är i samma sits eller bara har ett gott råd?
    Wut??

Är det detta du baserar din misstanke om att han är bög på? För det första har han ju sex med dig, vilket inte en bög skulle ha! Så, nu har du fått reda på det...

BTW: Jävlar vad porrigt det går att köra missionären! Man behöver inte göra likatecken mellan Missionären och Kärlek. Du verkar ha en konstig bild av ställningar (skulle bakifrån vara 'bögig' ställning?). Däremot kan jag hålla med om att bakifrån hela tiden är tråkigt. Variation skall det vara. Igentligen skall man inte haka upp sig på 'ställningar', utan liksom glida mellan olika positioner som det faller en.
  • Anonym
    Svar på #32
    som sagt tidigare i denna tråd så finns det killar som visst har sex med tjejer om de typ förnekar för sig själva vad de har för läggning.  oj då vad stora bokstäver det blev.
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-11-02 11:52:38 följande:
    Svar på #32som sagt tidigare i denna tråd så finns det killar som visst har sex med tjejer om de typ förnekar för sig själva vad de har för läggning.  oj då vad stora bokstäver det blev.
    Ja självklart är det så så jag fattar inte vad en del menar med att en bög inte skulle ha sex med en tjej. Finns ju massa smygbögar eller de som förnekar för sig själva att de är bögar..
    Inte för att jag vet hur det är med din kille. Men hur som helst tror jag du behöver mer närhet för att må bra. Om det är så här redan nu efter ett år, hur ska det bli sen?
  • Anonym
    Svar på #34
    tack för ditt svar, det är slut nu... vet inte om han är bög eller inte men ja, jag behöver mer närhet.
  • Anonym

Det var säkert det bästa. Lycka till med allt!

• Gung Ho
    Anonym skrev 2008-11-02 11:52:38 följande:
    Svar på #32som sagt tidigare i denna tråd så finns det killar som visst har sex med tjejer om de typ förnekar för sig själva vad de har för läggning.  oj då vad stora bokstäver det blev.
    Jo, och vem avgör då om de förnekar sig själva, eller faktiskt är heterosexuella (Jag antar att det är påhejarna i denna tråd). Om man lyckas förneka 'sin läggnig' så finns ju inte läggningen där ännu!

Jag 'blev' bisexuell för ca 8 år sedan. Innan dess kan jag inte avgöra om jag 'förträngde' en läggning, eller om jag helt enkelt inte var bisexuell. Eftersom det inte går att avgöra, så är ju frågan helt irrelevant (eller blir iaf akademisk).
  • Aikido
    Anonym (FL) skrev 2016-11-05 23:01:09 följande:
    Bögeri borde vara olagligt, bättre för alla människor
    Jag tror du har stavat fel till bageri. Är du en sådan där brödofob?
Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.