• EttElaktTroll

20 dagar kvar :-) Någon mer?

Någon mer som har 20 dagar kvar?
    Ska vi räkna ner och beklaga oss tillsammans

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-06 18:30
    BF 9/11 Chillimello Vet ej kön..
    BF 11/11 Norea. Pojke
    BF 14/11 am79 Tjej enligt RUL
    BF 14/11 Helle76 (vet ej kön)
    BF 14/11 0 maja 0 väntar en flicka
    BF 15/11 Madde86 väntar en flicka enligt RUL
    BF 15/11 EttElakTroll Väntar en flicka enligt RUL
    BF 15/11 Kex1 Väntar en pojke enligt RUL
    BF 15/11 mio2
    BF 15/11 Salamanca väntar en pojke
    BF 16/11 ullizen Väntar en flicka enligt RUL
    BF 16/11 Helnea väntar en pojke (sladdbarn)
    BF 17/11 QuteCat Väntar en pojke
    BF 17/11 Åsapantern vet ej kön
    BF 19/11 Meme Väntar en pojke. (Bf enl mens 9 nov)
    BF 19/11 TheSunset ( vet ej kön )
    BF 20/11 Texas 06 Tjej enligt RUL
    BF 20/11 Sara E Väntar Pojke enligt köns-ul
    BF 20/11 Endogumman, väntar tjej
    BF 22/11 hannamiller pojke 100% säkert

Hoppas jag inte glömt ngn nu

• Svar på tråden 20 dagar kvar :-) Någon mer?
  • Madde86

Hej: den 13/11 födde jag en liten Josefine

• EttElaktTroll

Grattis Madde86

Hur är det med er andra?

Här händer inget, magontet försvann igår och va det inte för tjocka magen så skulle jag inte känt mig gravid. BF imorgon Vi blir nog många övertidare

• TheSunset
    EttElaktTroll skrev 2008-11-14 20:33:28 följande:
    Grattis Madde86Hur är det med er andra?Här händer inget, magontet försvann igår och va det inte för tjocka magen så skulle jag inte känt mig gravid. BF imorgon Vi blir nog många övertidare
    5 dagar till bf idag...men känns surt att jag fått gått längre och längre med varje barn...
    Sonen kom 38+0 och dottern 39+1...idag e jag 39+1...men ingen bebis.
    Känns inte som att det kommer komma nån dom närmsta dagarna heller...

Hade några onda sammandragningar i förrgår morse...sen efter det har jag bara haft ynka 2-3 svaga sammandragningar. Och det har varit skit lugnt...jag som haft sammandragningar varje dag sen vecka 17...nu e allt bara borta...hel skumt...

Lugnet före stormen kan man ju hoppas....
    ♥ ♥ Hampus 990910 & Julia 061101& Liten bf 081119 ♥ ♥
  • Meme

Fick en son den 10 Nov. Det startade av sig själv.
    Lycka till och hoppas det kommer igång mycket snart.

• EttElaktTroll

Hmmm, ska ju vara tvärtom

Är du oxå helt sjukt trött på att vänta?
    Känns som världen gått under
    Ja lugnet före stormen, hoppas d e så...

TheSunset skrev 2008-11-14 21:17:17 följande:
    5 dagar till bf idag...men känns surt att jag fått gått längre och längre med varje barn... Sonen kom 38+0 och dottern 39+1...idag e jag 39+1...men ingen bebis. Känns inte som att det kommer komma nån dom närmsta dagarna heller... Hade några onda sammandragningar i förrgår morse...sen efter det har jag bara haft ynka 2-3 svaga sammandragningar. Och det har varit skit lugnt...jag som haft sammandragningar varje dag sen vecka 17...nu e allt bara borta...hel skumt... Lugnet före stormen kan man ju hoppas....
  • EttElaktTroll

GRATTIS!!!! gick allt bra?

Meme skrev 2008-11-14 22:05:50 följande:
    Fick en son den 10 Nov. Det startade av sig själv. Lycka till och hoppas det kommer igång mycket snart.
  • 0 maja 0

meme: grattis!

jag är imponerad av er med barn tidigare, det måste vara tufft att ta hand om barn när man är gravid..
    jag har som sagt en usel dag idag, känner mig som en snorunge! såå less och grinig. förhoppningsvis vaknar jag med ett gott humör imorrn. eller allra helst vaknar av vattnet eller värkar

• endogumman

Grattis Meme och Madde!

Jag är jätteorolig nu. Har inte kunnat sova på hela natten. Bebisen brukar normalt sparka på och böka ordentligt, men igår kände jag ingenting, och inget på hela natten och nu har jag ätit frukost och då brukar hon röra sig mycket, men inget. Hon hade hicka en gång igår kväll fast det var inte lika starkt som det brukar. Dessutom brukar hon ha hicka 2-3 gånger per dag normalt. Jag har BF på torsdag. Har ni också märkt att barnet rör mindre på sig? Är detta normalt? Jag tror jag måste ringa förlossningen och fråga för jag tycker inte om det här....

• EttElaktTroll

Ja ring dom, alltid bättre kolla en gång för mycket

hade samma sak igår, la mig på rygg vilket hon annars avskyr men inget hände ändå, men sen kom hon igång, hon va väl trött stackaren, o nu känner jag som vanligt

Svar på tråden 20 dagar kvar :-) Någon mer?