• EttElaktTroll

20 dagar kvar :-) Någon mer?

Någon mer som har 20 dagar kvar?
    Ska vi räkna ner och beklaga oss tillsammans

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-06 18:30
    BF 9/11 Chillimello Vet ej kön..
    BF 11/11 Norea. Pojke
    BF 14/11 am79 Tjej enligt RUL
    BF 14/11 Helle76 (vet ej kön)
    BF 14/11 0 maja 0 väntar en flicka
    BF 15/11 Madde86 väntar en flicka enligt RUL
    BF 15/11 EttElakTroll Väntar en flicka enligt RUL
    BF 15/11 Kex1 Väntar en pojke enligt RUL
    BF 15/11 mio2
    BF 15/11 Salamanca väntar en pojke
    BF 16/11 ullizen Väntar en flicka enligt RUL
    BF 16/11 Helnea väntar en pojke (sladdbarn)
    BF 17/11 QuteCat Väntar en pojke
    BF 17/11 Åsapantern vet ej kön
    BF 19/11 Meme Väntar en pojke. (Bf enl mens 9 nov)
    BF 19/11 TheSunset ( vet ej kön )
    BF 20/11 Texas 06 Tjej enligt RUL
    BF 20/11 Sara E Väntar Pojke enligt köns-ul
    BF 20/11 Endogumman, väntar tjej
    BF 22/11 hannamiller pojke 100% säkert

Hoppas jag inte glömt ngn nu

• Svar på tråden 20 dagar kvar :-) Någon mer?
  • ullizen

Endogumman: Denna grav har jag haft både sd och molvärk "menssmärtor" men förra gången så kände jag bara av molvärk från och till.
    Under min förra förlossning öppnade jag mig snabbt och de sa att molvärken säkert varit sd utan att jag fattat det!?

Här är det helt stilla- händer inget som tyder på att det närmar sig. Trist att bara vänta......

• TheSunset

7 dagar till bf...har lite sammandragningar som känns i svanken ibland... nu kan det väl sätta igång tycker jag....*suck*

♥ ♥ Hampus 990910 & Julia 061101& Liten bf 081119 ♥ ♥
  • hannamiller

blää här har man börjat må illa.. sov inte alls bra i natt.. hade lite ont..
    har fått lite ont i ryggen också nu. men det är inget farligt.. får se vad som händer idag.. hmm

• am79

visst är det konstigt att man längtar efter att få uppleva sitt livs smärtsammaste (och samtidigt underbaraste) ögonblick :)

• Sara E
    am79 skrev 2008-11-12 11:53:00 följande:
    visst är det konstigt att man längtar efter att få uppleva sitt livs smärtsammaste (och samtidigt underbaraste) ögonblick :)
    haha, Ja, det är det verkligen!
    ♥Oscar 11/2-07♥Lillebror BF 20/11♥
  • ullizen

Ja, lite skumt att man längtar efter värkar.....

Nu har jag varit ute och promenerat och njutit av höstvädret. Tog sällskap av grannen som har bf imorgon så nu har vi försökt peppa varandra

• salamanca

Vi får hoppas att någon får bebis snart...=)

• Sara E

Idag har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur och packat BB-väskorna.
    Lillens väska är helt färdig.
    Min är färdig på klädfronten, har dock, plånbok med id osv,mobil,kamera och necessär kvar att packa. Det är ju saker man använder, så det får jag slänga ner i sista stund.

Känns skönt att ha det gjort iallafall om det mor förmodan skulle hända något snart. Vilket jag tvivlar starkt på. Har inga känningar alls att det skulle vara på g.

Oscar föddes ju 1 vecka före Bf. så mina värkar började när det va 8 dagar kvar..... o det är precis så lång tid jag har kvar nu ju.
    Känns som denna sista tiden blir extra seg nu eftersom jag har i huvudet att Ogge kom när han kom.

♥Oscar 11/2-07♥Lillebror BF 20/11♥
  • EttElaktTroll

låg hela natten o hade skitont, sen tog jag två alvedon för kändes som ngn höll på att slita sönder mig inuti, sen somnade jag och nu känner jag ingenting

blir ju skogstokig snart

• 0 maja 0

himla lugnt i tråden, inga bebisar som vill titta ut..!! jag börjar misströsta lite tror jag kommer att få gå över tiden iallafall (bf fredag så det känns ju rätt troligt). men hoppet är det sista som lämnar en eller hur det nu var

Svar på tråden 20 dagar kvar :-) Någon mer?