Inlägg från: Mammis70 |Visa alla inlägg
  • Mammis70

UTMANING - Gå ner 4 kilo på en månad!!! 27/10 - 27/11

Toyan skrev 2008-10-27 14:14:11 följande:
    Jag har op för en tid sedan och kan inte motionera pga det...suckMen jag har ätit sunt i dag :) Är bara så uttråkad och då suger det i gottetarmen mer...Men nu måste man kämpa när vi alla har koll på varann, kul!!
    Vad för någon op? Jag ska själv snart på op.
  • Mammis70
    Toyan skrev 2008-10-27 16:23:06 följande:
    Mammis70-Har gjort en ortopedisk operation :)Vad skall du göra?
    En bröstoperationmitten eller slutet av nov blir det. Ska börja med modifast nu.
  • Mammis70

mitten eller sluet av nov. Nu blir det rätt

• Mammis70
    Måndagen den 3 November-08. Vecka 45. Började jag min modifastkur med målet att gå ner ca 40 kilo. Vi får se hur det går. Jag planerar att äta precis efter modifastschemat alltså bara 2 veckor men endast pulver för att sen byta ut mat mot pulver i olika steg. Måndagen den 3/11 - 08. Då gäller det. Nån som hänger på?!

Länken: modifast.se
  • Mammis70

En bröstoperation mitten eller slutet av nov blir det. Ska börja med modifast nu.

• Mammis70
    Detta är tråden för oss som kämpar för att gå ner i vikt.

Vi peppar varandra, överöser varandra med beröm och lyckoönskningar, delar med oss av framgångar och motgångar.

Dela med er av tips och råd.

Du behöver inte vara men jag skäms verkligen över att jag väger 110 kilo. Började gråta när jag ställde mig på vågen. Nu måster någonting göras!

Mitt mål är 70 kilo behöver hjälp att kläderna ska passa mig innan pingst.
    Vad väger du? Din målvikt? Varför vill du gå ner i vikt?
  • Mammis70
    MajaLarsson skrev 2008-10-27 20:03:06 följande:
    mammis: varför skriver du många inlägg som liknar varandra? Ang. målvikt ser du ju våra i listan och vi är många som skrivit varför och hur vi vill gå ner i vikt...inget illa menat alltså, jag bara undrar.
  • Mammis70
    Milliemolly skrev 2008-10-27 20:31:23 följande:
    Jag är nog med på MODIFAST pulver den 3/11 och 2 veckor framåt Ska bort både lör och sön denna helg som kommer.........då vill jag inte gå på pulver MEN sedan kör jag igång den 3 nov. ALLVAR! Jag har verkligen så dålig karaktär Men jag satt i badkaret och duschade igår och råkade spegla mig i en ventil HUGA!!!!!!!!!!!!! SÅg nyförlöst ut trots att dottern är snart 2 år. Är fläskig och fet trots att jag kan ha strl 36 i kläder och 28 i jeans...........behöver gå ner och tajta till mig lite. Nu ser jag ut som en köttbulle
    VAD BRA!
Svar på tråden UTMANING - Gå ner 4 kilo på en månad!!! 27/10 - 27/11