• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

God kväll!

Finns det någon som har Mini A Tures blåa/turkosa overall och kan säga om färgen är fin. Minpluddevutts sida visar ju så yttepyttiga bilder.

Visst har inte Tjolla visat sig här än väl? Nyfis om hon fått sin overall

• Helle

God kväll! Nu är jag också här. Har shoppat ett par orangeröda Molobyxor till Philip. Äntligen! Från Hippo. Fick ok idag, men bodyn (regnbåge) som jag ville ha till Gustav fanns inte i rätt storlek

• Helle
    lillronya skrev 2008-10-28 19:42:47 följande:
    Godkväll!Fin shopping!!
    Fick du också köpt några sådana byxor ?

Loveliva: grattis till fyraåringen.
  • Helle
    lillronya skrev 2008-10-28 19:56:43 följande:
    Nä inga sån byxor till oss ännu. Verkar gå trögt.Vem som än ska handla de åt mej i nån reabutik så har de tagit slut. Är nog inte meningen att vi ska ha några.
    Oj då, vilken storlek behöver du? Jag fick ju mina lite billigare i a f.
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2008-10-28 19:59:07 följande:
    Godkväll! ÅÅ kan inte titta i bt, blir sjuk av Noels fina bubbles! *MÅSTE HA* Bubblan: Söööta Bubblan med väskan Så gulligt!Loveliva: Grattis till Love, stora 4 åringen Hur har det gått på dagis nu? har dom slutat?
    God kväll!

Har du fått din overall än. Nyfiken på hur den ser ut? (pluddevutten har ju så liten bild).
    lillronya skrev 2008-10-28 20:01:05 följande:
    JAg vill ha de i 92 i junior stl.
    Men hade de inte på Hippo då? Nu när det var rabatt och allt.
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2008-10-28 20:17:24 följande:
    ÅÅÅ ja Noel är sååå fin i dom...
    Men ååhhh, jag ville ju se ju. Har fortfarande inte köpt någon overall till P och börjar få ångest. Tänk om det blir kallt
    lillronya skrev 2008-10-28 20:18:45 följande:
    Är det rabatt nu?
    Näe, de hade i helgen Tror den är slut nu.
  • Helle

God morgon!

I vilka färger kom Molos vinteroverall i år?

Oj lagersalg på G. Hör gärna av er om det är någon som ska åka som har lite utrymme kvar i väskan

• Helle
    Buttelina skrev 2008-10-29 09:34:11 följande:
    årets vinteroveraller va lila, rosa, regnbåge, röd, grön  sen minns jag inte fler..
    Ok tack Har overallångest och det blev inte bättre idag när det var minusgrader ute
  • Helle

Oj, nu har jag skummat igen såå många sidor av Molo lagersalg hysteri O nu när jag tänkte skriva lite så verkar ingen va här.... min vanliga tur att när jag är här är ingen här

• Helle
    agster skrev 2008-10-29 15:25:06 följande:
    kan du ta dig till Lödde på onsdag fm finns det kanske en plats i vår bil. men du vill kanske åka på helgen?
    kan jag få kika in till dig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11