• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-10-30 20:11:28 följande:
    Hmmm, vet inte helt 100, måste nog se allt för att veta Men det jag vet är i alla fall bodysuits, bodys och byxor till Jonathan.
    Här kommer det nog också mest önskningar till Gustav. Skulle ju också vilja se allt men är tacksam för att nån tittar
  • Helle

För att fortsätta spinna på tidigare lurvar. Visst har det funnits någon brun?

• Helle

Vad har ni på era listor? Finns det något kul för killar 98 och uppåt tror ni?

God morgon förresten!

• Helle
    Buttelina skrev 2008-10-31 09:51:03 följande:
    åhh hoppas!! jag åker dit för garnbollssuit, turkos suit och ett par trafikmärkesbyxor. får jag tag i det så är det värt hela resan  
    turkos suit låter intressant. Hur ser den ut?
  • Helle

Kommer ni ihåg om det fanns några orange body el suits med bruna (el svarta) stjärnor?

• Helle
    Harley skrev 2008-10-31 10:07:30 följande:
    Menar du denna?
    Nej, en annan. Dunis har i sitt galleri ... dålig på att förklara...
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 10:19:09 följande:
    ska ni växla innan? jag tänkte ta ut i danmark jag.. e de dumt?
    Den som Dunis har i galleriet (inte den som Harely visade). Åhhh, hoppas, vill gärna ha en sån suit
  • Helle

God kväll!

Ser att det diskuteras längd ovan. Då blir mina killar 192,5 cm långa Både mamman och pappan och långa. Visst har man då och då önskat att man vore minst 10 cm kortare.

Inget shoppat ikväll. Har försökt återskapa en photoshop-fil som jag raderade igår ... eller ja, mannen har försökt. Ibland ska man inte göra viktiga saker och läsa på FL samtidigt

• Helle
    agster skrev 2008-10-31 21:35:13 följande:
    Oj, det var långt! Men det är ju tjusigt med långa killar så det passar ju bra
    Jo, så blir det nog då mamma är 182 och pappa 190
  • Helle
    Jen80 skrev 2008-10-31 21:36:44 följande:
    Isf skulle Liam bli ca 184 cm och det tror jag inte alls. Han är väldigt lång nu för att vara 3 år och jag var lång som liten, men stannade på vägen . Jag är väldigt lik på pappas sida och där är alla män över 190 cm och min farbror är 2 m. Så det känns som att Liam blir rätt lång. Ilon har alltid varir några cm kortare än Liam så han kanske mer blir runt 184 cm... Men man kan aldrig så noga veta .
    Hur många kurvor över ligger Liam på längden ? Båda mina killar ligger ett par kurvor över
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11