• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

1 och 1 är 3 skrev 2008-11-06 21:58:53 följande:
    Förresten.. Hur e Hugin & Mugin i storlekarna? Tänkte på heldressarna... e sugen på blommorna
    Normala
  • Helle

God morgon!

Ja, letar också efter BT och alla fina lagersalgsbilder. Nu får ni lägga in alla igen

• Helle
    Duntoffla skrev 2008-11-07 11:17:47 följande:
    NS går väldans bra på T. Köpte ju 3 par på mässan och funderar på om ett par "gamla" får gå. För mig som har dålig koll, är det långt från GBG? Jag skulle vilja åka förbi där på väg hem när sambon och jag ska ha myshelg men han får stora skälvan bara jag nämner det. Själv har jag som sagt aldrig varit där. Är FP mycket billigare? vad kostar ex den stolen?
    Vad gillar mannen, elektronik?, bilar?, verktyg? Allt sånt finns där. Man måste ju inte gå på samma avdelning hela tiden
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-11-07 14:12:07 följande:
    Nej, herregud- jag vill inte gå med honom Han är fiskenörd. Ja, verktyg går också hem. Men jag läste om alla som köar länge för att komma in och då får han vatten på sin kvarn och kommer troligen inte vilja åka dit
    Det berättar du såklart inte innan
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-11-07 14:28:56 följande:
     Ja, jag tänker alla som (liksom vi) ska shoppa julklappar. Vi får se om jag lyckas övertala honom eller inte. Synd att man inte liksom passerar då hade man ju kollat läget och struntat i det om det är tokmycket.
    De har en webcam på sin hemsida där man kan se om det är kö el inte.
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-11-07 15:05:40 följande:
    Ni som har bärbara datorer. vilka märken har ni och vilken storlek har ni? Nöjda?
    Jag har en Sony Vaio och är jättenöjd med den. 17 tums skärm. Den har jag mest skaffat för jag håller på (eller höll på innan ett annat projekt började) med photoshop en del. Jag har dock inte skaffat den för att ta med den utanför hemmet så ofta för det är den alltför klumpig för. Skulle jag skaffa en ny skulle jag dock ta en mac denna gång. Ska du köpa ny?
  • Helle

Godkväll!

Den här vill jag såå gärna ha från lagersalget imorgon. Har inte sett den hos någon annan tidigare, men nu har jag bevis för att den åtminstone har funnits Så om någon ser den i 98 el 104, roffa åt er och ge till Malou för det är hon som har mina pengar

www.trendsales.dk/main.asp&id=11444578&forum=351&road=&search=molo&sort=ID%20DESC&status=3

• Helle
    081016 1 skrev 2008-11-07 19:33:34 följande:
    la till på listan
    Tror minsann den redan var på listan El är jag helt senil ?

Hur länge är du uppe ikväll så man kan uppdatera sin lista? Kommer kanske skojsiga bilder senare med nåt som lockar.
  • Helle
    081016 1 skrev 2008-11-07 19:33:34 följande:
    la till på listan
    Förresten, har mina moneysar kommit fram ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11