• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-11-08 14:26:28 följande:
    Åh vad bra att du får lite av det du ville ha! Vilken färg fick hon tag i?
    Grön m grå kantband. Fick lägga till ett alternativ till.
    Duntoffla skrev 2008-11-08 14:42:10 följande:
    Hej tjejer Tillbaka efter en långpromenad ute. Pratade med Emmsan och hon hittade typ inget av det jag ville ha Tydligen dåligt utbud i storlek 86-92. Sen sa hon att det var flera kartonger som inte packats upp förvisso. *hoppas att uttrar och lamm ligger där*
    Fanns inga uttrar och lamm till mig heller Trist när man sett att det har funnits.
    Nästa gång får vi åka och rota själva. Så svårt att veta vad man ska ta med på listan när man inte vet vad som finns.
  • Helle
    nikki2006 skrev 2008-11-08 14:58:20 följande:
    Vilken otur ni haft Tycker lite synd om er. man ställer liksom in sig på att det skall finnas om man sett någon annan hitta det.
    Egentligen ingen fara eftersom man bara är glad att någon har tagit sig an att titta när man inte kan åka igen. Men det hade ju varit plus om det funnits något kul Det jag mest skulle vilja haft är en fleece till stora killen. Han ville ha likadan som lillebrors Kik Kid overall och det närmsta jag kan komma på är ju en molo fleece
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-11-08 15:08:30 följande:
    helle- Fördelen är att i vår så är ju höstens kollektion med och då är det större utval för där finns massor jag vill ha. Nu ville jag inte ha vårens utan äldre kollektioner
    Samma här
  • Helle
    Mini78 skrev 2008-11-08 16:20:44 följande:
    Nu är jag tillbaka från salgen! Jag var där FÖRST! Satt alldeles ensam "i hallen" utanför dörren i 15 minuter innan första danskan kom. *asg* Först trodde jag att jag tagit fel på dag eller nåt, men när jag kikade in genom fönstren såg jag att det var full aktivitet på de som jobbade där inne. De la upp alla kläderna snyggt också prydligt. Jag hittade inga byxor till Kevin som jag var ute efter, även om det fanns ganska gott om jeans i strl 92-98. Jag hittade några långärmade tröjor till honom, bl. a trafiktröjan och repairtröjan. Sen köpte jag även några t-shirts i strl 104 som han kan ha till våren. Repair där också och djungeltröjan. Sen köpte jag uttersuitar och kaninsuitar, två fleecar, och lite randigt. Köpte nåt i små storlekar också, lite presenter och sånt som jag köpt på beställnig. Hade kunnat handla hur mycket som helst! Tyckte utbudet var mycket bra, men håller med om att pojk 98 kunde varit bättre.
    åh kul. Bilder please
  • Helle

Mini: Fiin shopping. Vilken storlek köpte du på lurvarna?

Ni som har barn ung i storlek 104 vilken storlek köper ni på rånarluva? M?

• Helle
    nikki2006 skrev 2008-11-08 20:45:48 följande:
    Jag köpte m men den är för stor
    Hur stort huvud har din dotter?
  • Helle
    nikki2006 skrev 2008-11-08 21:27:20 följande:
    Har inte mätt på länge men kanske 52 cm eller så. nej sängen kallar Sov gott mina vänner och dröm sött om fina molisar
    Hmm, det är ju samma som sonen har. Vilken storlek ska jag då ta? Hade tänkt köpa space. VIlken har du?
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2008-11-09 18:58:39 följande:
    Men visst har du haft en suit med blå kantband på besök? Den är ju såå fin..sitter med Tradera och skulle lägga ut husets urvuxna 80:a men jag tror inte jag klarar av det- får nog bli sparalådan
    Jag skulle gärna haft en med blåa kantband Jättefin!

Godkväll förresten!
  • Helle
    maugu skrev 2008-11-09 19:12:55 följande:
    Hade den varit mindre och med skeppet mer centralt bak-ja då hade den kommit till mig
    Hej! Hur mår du?

Inte min storlek (eller ja, sönernas) heller. Vore ingen vacker syn om jag skulle ha en sådan dräkt Men man har ju hört snacket här inne
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11