081016 1 skrev 2008-10-28 20:35:42 följande:
Godkväll! Suttit med powerlistern ett tag *pust*Smurfen - Usch stackarn Måste ha skrämt livet ur er! Är Taras pappa hemma nu då eller är du ensam med barnen? Man tycker väl han har nog med ADHD, verkligen orättvist att han ska få epilepsi också
nej han är inte hemma tyvärr ,har min lillebror som hjälper mig ,ja det är ledsamt med både adhd och epelepsi + klåda
Jen80 skrev 2008-10-28 20:38:44 följande:
Rååsa Smurfen: Åh fy va hemskt ! Förstår att du var rädd. Usch, kommer ihåg när Liam hade feberkramper. Var verkligen fruktansvärt. Sista gången fick vi inte liv i honom förrän ambulansen var framme vid sjukhuset. Långa minutrar... Stor kram till dig!Butte: Stackars Bia !! Hoppas det blir bättre snart. Hur länge kan det sitta i?Loveliva: Skönt att det löste sig med dagiset. Hoppas nu att de skärper sig. Men fortfarande ingen sömn för Melker?Så söt, lilla Hilda i BT. Hon har verkligen blivit stor. Eller stor och stor, men hon ser äldre ut nu . Tiden går verkligen fort. Ingen shopping för mig. Väntar på att mina Tradera-auktioner ska gå ut så jag får in lite mer pengar. Men sen ska det väl blir nåt Molo iaf från Lagersalgen ... Men varje gång jag köper nåt till Ava så vill jag ha nåt nytt att matcha med. Och när jag köpt nåt att matcha med så vill jag ha nåt mer... osv. Som nu när den rosa prickiga tröjan kom... nu vill jag ha kattbyxorna till . Och brun/bruna strumpbyxor utan fot på Funkybaby till hennes nya Katvig-klänningar... Ja, listan kan göras låååång .
ja sånt är otäckt ,när man tror att man är på väg att förlora barnen.
Fick ett fint paket från rackamaja i dag iallafall.Vill också har katt tröjan med prickar nu efter ett besök i bildtråden
såg en så sööt bubbla där ,och molos röda prick body efter smillamillas(tror jag att det var)fina matchnings bild på den med novastar byxorna
farlig plats BT