Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-09 11:51:47 följande:
    här okidokibarnklader.e-butik.se/ vet inte om den finns kvar
    har byxorna i samma matrial okså såå fina ,de köpte jag i nån dansk shop  ,kanske finns klänning där okså ,har bara sett den klänningen  på okidoki i sverige
  • Rååsa Smurfen

åh det är så mycket fint i bt så jag vill snart inte öppna den ... 
    men det finns inget alls på tradera i st 92 till tjej Gråter bara en ynka body Glad
    Nästan gång ska jag inte missa lager salgen... tur att jag har nån klänning kvar sedan förra salgen

• Rååsa Smurfen

ja jag hoppas det  för nu får jag antingen köpa för små kläder typ 74 ,80 o bara tittar på dem eller alldelse för stora  typ 116 och vänta evigher på att de ska passar Tara
    godnatt alllihop ska okså gå och sova nu

• Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-11-10 11:50:24 följande:
    Ja det är när det är fuktigt o kallt som hon blir dålig. Och extra dålig blir hon när det blåser för då får hon svårare att få luft o kan stå o kippa efter andan ibland! O nu blåser det verkligen som storm här ute! Så regn+vind+kyla är nog bland det värsta de kan utsätta henne för o så gör de det  Torrt o kallt är inte lika farligt o fuktigt o varmt mår hon bäst i. Så olika det där. Längtar tills vi är utomlands i värmen...
    stackars Maia trist med dagis ,ser att du fått ett nick nu av FL
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 18:47:10 följande:
    Smurfen--- Å lilla lilla mini Tara, sååå söt!!!LA Woman--- å vilken liten söööööt!!!  Såååå go!Lillronya--- Åååå småttis A och E, så små och rara!!Hope--- Å vilken söt liten kille!!! Sååå fin i bruna ESL!! *älskar*FL Lisa--- Niiiice Molo post!! Å lilla sötisen i fina Molosar!! Loveliva--- shit shit va snygg katvig!!!  Å jag som har hoppstopp   söta barnen åxå förstås!!
    tack så mycket  tiden går så snabbt
  • Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-11-10 20:32:57 följande:
      Noel går fram mot kameran hela tiden så det är klurigt här med.
    mina auktioner tog typ 1 1/5 timme  innan de dök upp
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-11-10 22:54:33 följande:
    barnens mössor. inte lika galen samling som dig rååsa bubblan
    var tvungen att kolla min samling ,den är som din typ  lagom stor ,14 st mössor (höst/vinter)
     tror jag det var .. + en som hon har på huvudet i dag till dagis geggamoja blå/råsa.
    Sen till kommer ju så klart att matchande jackor till mössorna   så det blir en del..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11