Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

plummy så fin tjejen var i sina klänningar ,den röda  skulle ju vara fin till julafton
    emmsan härlig färger på barnen , det behövs nu när det är så trist väder .. man blir så glad bara av att titta på dem
  • Rååsa Smurfen
    Jen80 skrev 2008-11-15 20:48:34 följande:
    Rååsa Smurfen: Åh, va underbart söt hon blev i kappan !!!
    tack den hann blir  lite smutsig  just innan kortet  tyvärr ,hon skulle kikar in på grannens balkong ...
    Den lite stor men funkar
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-11-15 21:02:07 följande:
    smurfen - superfin kappa, var det den där dyyyra du beställde?? vet att när du sa att du köpt en kappa för runt 1000-lappen så tyckte jag du var galen men så gick jag ju själv o köpte Ida.T-kappan som kostar 1500 Vi är knäppisar båda två Tara blev iaf underbart söt i sin! Passar hennes stil och färger perfekt
    japp knäppa är vi  
    fick sälja mycket kläder för att kunna köpa den för tradera pengar
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-11-16 00:41:31 följande:
    fina de okså  men jag skulle vilja har nåt i stil de de första på julafton och de andra på julkort eller till mys hemma

Om du ser nåt fint till Tara (du är ju överallt och spanar) så säg till mig finns ju så mycket fint på ebay där jag aldrig har shoppat är rädd att klanta till det
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-11-16 01:04:33 följande:
    äh jag ger upp...du kan gå in på www.ebay.co.uk och söka på numren som står sist så ser du dom. Hatar datorn!
    tack hittade dem den sista var fin med skorna
  • Rååsa Smurfen

men hur går ett köp till på ebay vet att jag har reggat ett konto för länge sedan .,, få man ett mail när man vunnit och betalar med med kort ?
    Hade varit så kul att kunna shoppa där finns ju så mycket fint där  som inte finns här i sverige

• Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-11-16 01:34:25 följande:
    säg till om du hittar nåt du vill att jag ska köpa till dig. Jag har paypal så jag kan fixa o sen ge dom din adress bara.
    okej gulligt av dig Kyssska se om jag lyckas ta mig runt där och kikar lite
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2008-11-17 15:35:01 följande:
    Vi tog ju kort på honom för några veckor sen som vi tänkte ge bort i julklapp, gick faktiskt bättre än jag trodde.Men nu var det destu värre...detta är dom enda "normala" korten som blev, är det nåt som funkar eller ska jag försöka igen?
    tycker de är fina båda två ,men det andra är bäst
    i denna tråd gör de fina julkort www.familjeliv.se/Forum-5-122/m35972000.html
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11