Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Öh, var jag och Jen där samma dag? Ja
    Kom vi dit samtigt? Ja
    Letade vi samma stl? Ja

Hon tog alal mina kaniner!!! Här klagara jag gärnet så kommer hennes bilder som bara sprutar ut kaniner. Fuskigt...

Plingar fortfarande för om någon hittar en kaninöverdel i stl 74/80/86 imorgon så får ni gärna köpa dem åt mig. Kostar ju bara 75, det har ni väl över...

• Stormis

Som jag stavar... Tydligen läggdags...

• Stormis

Åh, massa kaniner idag igen. Ingen över till mig?... Mi wannt!

• Stormis
    svischan skrev 2008-11-08 21:49:23 följande:
    Jättekul förresten att träffa stormis och Jen80
    Detsamma!
  • Stormis
    FL Lisa skrev 2008-11-08 23:01:54 följande:
    kika inlägg 8410 så blir du nog överlycklig
    Ajj knåw. Jag läste nyss och inboxade med raketfart!!!!!!!!!
    FL Lisa skrev 2008-11-08 23:03:47 följande:
    Sååå mycket snyggt i BT.081016 - Du måste nästan ha tömt hela lokalen på kläder Massor med snyggt fick du med dig hem!!Stormis - Vilken liten sötnos i BT. Jättesnyggt med den där tröjan till dom där byxorna. Och det låter ju lovande att din lilla kan ha byxorna i 92..det borde ju betyda att min aningens större klump borde kunna ha dom också. Åh vad jag längtar till nästa vecka så det kommer lite kläder hit
    Ja visst. Lie skumt att en 74 kan ha 92, men med lite Shampoodlestyle såf unkar ju det mesta. Brallorna blir nog perfekta till er. Jag kommer att kunna använda dessa i ett år...

081016: Trodde att Jen slaktade alla kaniner igår, men jag ser att kaninerna jobbat hårt i hålorna i natt. Snacka om förökning!!!! Du kan ju öppna zoo! Har plingat i inboxen...
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 23:19:29 följande:
    Ja, VÄLDANS intensiv    Men de e värt alltihopa, sitter o kollar på fina fina högen med Molosar som ligger här  med ett litet leende
    Åh så tjusigt i BT!!! Längat tills min tös blir större och att kläderna kommer lite mer till sin rätt. Fast hon får gärna vara bebis länge till

Godnatt!
  • Stormis
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-09 22:09:03 följande:
    stormis- ååååååååååååå vad fin lillan var i sina kläder... jag döör
    Ja, alltså kjolen är helt underbar (även fast det är tröjan som mest visas just i den bt...). Jag bara längtar tills hon kan såt upp. Då är den fantastisk. Men jag kan riktigt se henne om ett tag stå och dra i den för glatta livet:- "Mamma, ta av den!!!!!"
    FL Lisa skrev 2008-11-09 20:53:57 följande:
    godkväll i tråden.Massor med snygga kläder i BT som vanligt. Ser att efterfrågan på djungelmotivet är stoooor. Jag verkar vara den enda som inte gillar det motivet. Vet inte ens om man vågar erkänna det här inne.Men jag har å andra sidan insektsfobi vilket nog är en stor anledning till varför jag inte gillar det.
    Puh, tog nästan en sån tröja till dig. Var den som var mest lik det där vattenfallstrycket du ville ha (vet hur det ser ut när jag ser det). Tänk om jag postat en spindel till dig . Tur att jag hittade de andra sakerna .
  • Stormis
    Jen80 skrev 2008-11-09 22:19:58 följande:
    Stormis: Söta tjejen i bildis ! Köpte den tröjan till ava också, även om jag inte är riktigt säker på den än. Köpte den till Ilon när han var yngre, men lämnade tillbaka den. Hoppas den passar bättre på Ava. Kul att du fick lite kaniner ! Din höst räddad !??!
    Jo, det tröjan ser lite trist ut när man bara ser den, men den blir så fin på. Speciellt till min lilla lintott. Passar säkert Ava (superfint namn förresten).

Japp, massa kaniner på G. Kan nog säga att våren, sommaren är räddad... Suit "får" jag i 86 och det lär dröja innan den passar. Tills dess funkar luvan och säkert bodyn med uppvikta ärmar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11