Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-09 22:24:14 följande:
    åhh vilka fina inköp harley!!!!! helt underbart att du fick tag i så många muddbyxor i velour! dom är så mysigastormis: underbart söt tös

Du, kungen av danskt - vad tycker du om jackan jag länkade till ovan. Nåt att ha? Hur brukar prisnivån ligga? Och vad kostar de nya? Många frågor...
  • Stormis
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-09 22:31:09 följande:
    Jag längtar efter Molos vårLagersalg  
    Kvinna! Sök hjälp!
  • Stormis
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-11 19:31:18 följande:
    stormis SÖT liten ängla flicka
    Duntoffla skrev 2008-11-11 19:40:36 följande:
    Råkade posta innan jag var klar ju...Smilla- Vilken söt liten hjälpreda du har där hemma!Stormis- Söt tjej i Molo! Visst är det kul när man hittar nya otippade favoriter!
    Va! Höll du på att glömma oss
    Jo, alltså säga vad man vill, men vissa grejer köper jag ibland pga märke och att andra (läs NI!!! ) tycker är så snygga... *vadå lättpåverkad*  . Återstår att se hur garnbollarna överlever. De är eg asfula, men jag blir säkert kär i dem också .

Gosse vad kul det är att se alla minisar i bt! Ni som kittat era snyfödda i dyrt danskt - är det småsyskon eller har ni lyckats hitta rätt direkt? Har nog nån bild jag med, måste kolla!
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2008-11-11 20:04:23 följande:
    Åhhh vad trött jag blir. Dessa ungar!Nu är min dosa till internet banken blokerad igen! Gahhhh
    Var själv och hämtade ut en ny i veckan . Hmm, jo, jag råkade slå in fel pinkod 3 ggr. NOT, men min bebis! Hur ska jag annars hinna med FL i fred???
    Duntoffla skrev 2008-11-11 19:57:51 följande:
    Haha...har du köpt garnbollarna fast du tycker de är fula? Knasfia! Jag är inte störtförtjust i dem jag heller men tycker att de är helt ok och tom fina på andras barn men det är inget jag kommer sätta på Noel.
    Sa, ju att jag är knäpp! Men jag inbillar mig att de sblit schyssta i sitt set med brallorna. Fast även de är fula (ensamma). Jag borde söka hjälp... Eller eg inte fula, men inte min grej. Fast de kanske blir. Ska kanske prova imorgon???
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2008-11-11 20:27:45 följande:
    så mössbilder inlagda Butte - aaaviiis. Här köpte man den klänningen för ord.pris! men den är sönder i flera sömmar så funderar på att reklamera men den är ju så fiiiiin......
    Va? Inte fler . Tack för dagens kaninpost!

La in mina "nostalgibilder" i bt. Före 2 månader var det HM i stl 50 som gällde...

Nu blir det andra halvan av Ugly Betty för min del. Och sen veckans höjdpunkt: DH. Skriv nu inget under tiden
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2008-11-11 21:56:22 följande:
    Go kväll! Klart det är ok. Här är alla välkomna oavsett om man tittar in en gång i månaden eller "bor" i tråden!
    Det är det som är så bra med den här tråden. De flesta trådar med 1000 inlöägg i minuten är bara för de utvalda. Här får man svar, ny som gammal, och det genast. Stor eloge till alla för det!
    FL Lisa skrev 2008-11-11 21:56:42 följande:
    när ni nu snackar mössor...finns det någon snygg mössa att matcha till denna lurv? Jag inser att jag ligger galet långt efter er i möss-shopping så jag måste nog bättre på det lite
    Så kul att se A i alla "mina" kläder. Precis som att jag köpt, valt och sett ut dem NOT! Men åndå, du fattar va?
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-11 21:44:33 följande:
    Stormis ---- tror bestämt de där kaninerna skuttat fel
    Inte att det skuttas fel här inte. De har ju precis hittat hem!
  • Stormis

Va? Ingen som sagt Godmorgon idag?
    Jag passar på:
    God morgon

• Stormis
    FL Lisa skrev 2008-11-13 08:35:09 följande:
    godmorgon till dig också
    Hmm, var visst för långsam. Öppnade upp alla mina favvisar och det tog visst nån minut innan jag landade här. Så jag var inte först trots allt Så Goddag yxskaft kanske passar bättre?

Liljan: Attans vad trist! Själv sitter jag och grämer mig över att jag i all hast råkade ge pos till en köpare som nu inte hör av sig och fick ett neg av en annan häromdagen. Så nu verkar det som om att jag lämnat pos till en som inte kommer att betala. Hon hade bara 11 i poäng också, så det verkar ju inte som en toppenköpare heller...
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 08:45:08 följande:
    hmm...skulle ni lämna negativt tillbaka på min köpare?? Känns lite som hämndomdöme men samtidigt påpekar hon ju ett hål som jag absolut inte såg innan jag skickade och hon gav mig inte en chans att ersätta henne, och jag kan som sagt uppvisa mejlet skickat 24/10 där jag lovar full återbetalning mot retur eller en del återbetalning mot att hon behåller den. Jag har ju gjort mitt liksom!
    Visst har hon betalat och därmed fullgjort. Men du har ju också fullgjort genom att erbjuda återköp. Så om hon hämnas genom att sätta neg är ju inte du en sämre person. Om hon är vettig går hon ju med på återköpet samt går med på återkallande av omdömet. Om inte tycker jag inte att du ska ha dåligt samvete.
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 08:51:30 följande:
    Det var väl ändå ett vänligt och korrekt formulerat mail?? Om hon nu inte fått det så kunde hon ju mailat eller ringt!! Och om hon nu fick det så fattar jag inte alls varför hon lämnade Neg...jag har mailat och ifrågasatt och skrev att om hon inte tar bort sitt negativa på mig så blir jag tyvärr tvungen att lämna negativt på henne...
    Låter ju helt sunt! Du har inget att skämmas för.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11