• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

God kväll!
    Vad händer här då?
    Jag har haft fullt upp med att packa paket. Både lite rea-shopping, men även lite Köp Nu på Tradera. Men nu sitter jag här med lite glass och kladdkaka.
    Ava och Ilon var sjuka med hög feber igår och Ava hängde mest i min famn hela dagen. Idag var de bägge feberfria. Så skönt!
    HAr finfin shopping som jag fotat. Ska lägga ut det snart ! Sååå glad!!

• Jen80
    Buttelina skrev 2008-10-27 21:46:09 följande:
    jen80: vilka fiiina inköp!!! var har du fyndat cirkuströjan med stjärnarmarna???
    Inget fynd, eller iaf inte billigare än ordinarie ... men den är specialbeställd från Molo-lagret . Därför älgsuiten har tagit lite tid att få (den beställdes ju när sambon var på älgjakt för kanske två veckor sen...).
    Är själv väldigt nöjd med inköpen .
  • Jen80

Butte: Härlig shopping!! Och så fina barn du har !
    Blev inte mycket tid framför datorn ikväll. Nu ska jag hänga tvätt och sen gå och lägga mig. Ha det gott tjejer!

• Jen80
    Plummy skrev 2008-10-28 11:10:19 följande:
    Är det någon vänlig själ som kommer ha vägarna förbi Eleraff och kan tänka sig att kika efter lite grejer till mig denna vecka?
    kanske det... nåt särskilt du vill ha?
  • Jen80

Åh, ser ju precis ut som Ava ju (bebisen)!!! så fin suit ...

Hej på er förresten. Jag bara klampar in . Har en gnällig Ava i famnen så jag skriver inte mer än nödvändigt .

• Jen80
    Plummy skrev 2008-10-28 11:50:23 följande:
    Söta söta Ava i bildtråden! Hon har alltid såå fina kläder, jag blir inte ett dugg avis! Tråkigt att hon är gnällig idag. Är det magen? Hur gick det efter glass incidenten förresten? GUD va arg jag hade blivit, men skadan var ju redan skedd. Jaa..vad är jag ute efter. Lite Katvigränder, men det kanske är ganska utplockat? Vilka färger är det 50% på?
    tack tack !
    jodå, det gick bra. Hon var gnällig på natten, men hon höll på att bli sjuk så det var väl därför. Hon hade feber dagen efter och nu är hon mest lite halvgnällig. Verkar som att hon är på väg tillbaka iaf .
    Men ja, jag är fortfarande irriterad på att hon gav Ava glass. Fattar inte varför folk gör så... Man kan ju liksom fråga.

BuBBlan: Åh, va fina kläder på söta Ida !!
  • Jen80

Rååsa Smurfen: Åh fy va hemskt ! Förstår att du var rädd. Usch, kommer ihåg när Liam hade feberkramper. Var verkligen fruktansvärt. Sista gången fick vi inte liv i honom förrän ambulansen var framme vid sjukhuset. Långa minutrar... Stor kram till dig!

Butte: Stackars Bia !! Hoppas det blir bättre snart. Hur länge kan det sitta i?

Loveliva: Skönt att det löste sig med dagiset. Hoppas nu att de skärper sig. Men fortfarande ingen sömn för Melker?
    Så söt, lilla Hilda i BT. Hon har verkligen blivit stor. Eller stor och stor, men hon ser äldre ut nu . Tiden går verkligen fort.

Ingen shopping för mig. Väntar på att mina Tradera-auktioner ska gå ut så jag får in lite mer pengar. Men sen ska det väl blir nåt Molo iaf från Lagersalgen ... Men varje gång jag köper nåt till Ava så vill jag ha nåt nytt att matcha med. Och när jag köpt nåt att matcha med så vill jag ha nåt mer... osv. Som nu när den rosa prickiga tröjan kom... nu vill jag ha kattbyxorna till . Och brun/bruna strumpbyxor utan fot på Funkybaby till hennes nya Katvig-klänningar... Ja, listan kan göras låååång .

• Jen80

Helle: Har samma problem. Eller jag känner att Ava behöver en lite varmare overall. Har bara Molos lurv och Småfolks lurviga. Tror hon behöver en till... och appropå på det så kom jag på att Molos ligger i tvättmaskinen. Nu ska den tumlas FIN !!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11