• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nu har jag meckat och fixat med en liten Molo-lista. Sååå svårt när man inte vet vad som finns. Skulle så gärna vilja vara där och välja och vraka själv... men då skulle man nog lätt köpa för mycket .

Usch, Liam har vaknat flera gånger ikväll och varit jätteledsen. Kändes mycket bättre i em, men det blir väl kanske värre i halsen på kvällen.
    Var iaf inte Scharlakansfeber, utan nåt virus. Han är ff prickig över hela kroppen, men mest på armar, ben och händer och såklart i munnen/halsen. Hoppas det blir bättre snart... Tråkigt med sjuka barn och man tycker ju så synd om dem.

• Jen80
    Buttelina skrev 2008-11-03 21:24:24 följande:
    åhh vad jobbigt när dom små är sjuka nästa år får du hänga med på molo
    Ja, då jäklar!!!! Vore ju sååå kul att träffa er alla !

loveliva: Hade en liten tanke på att köra till Växjö och hämta Katvig-plaggen om det hade blivit några . Tänkte kanske t.o.m om jag skulle ha barnen med. De är ju alla i samma åldrar .
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-11-03 21:30:14 följande:
    Du menar Molo-plaggen va ? Det hade varit sååååå kul !!!! Eller kanske vi kan komma till Kalmar ??? *vill komma iväg*
    Hehe, när jag menar Katvig ... men det var innan det strulade till sig .
    Men oh ja, kom hit!! Ni kan komma hem till oss. Bor ju en liten bit utanför, men kommer man från Växjö så kör du förbi det på vägen till Kalmar (1,5 mil innan Kalmar). Vore ju superkul !
    Har en liten lista till BuBBlan, men ni kanske kan hjälpas åt så kan du ta hem dem och komma hit med dem ... eller om du hellre vill att jag ska komma till dig.
  • Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 21:47:55 följande:
    Å jag knappt rensa garderoben längre... Kan inte skiljas från typ nåt *älskar alla molosar*  HUR ska jag kunna???  Älgarna tex..  så superfina...   urvuxna kaniner..  Nog kan man väl spara dom va?  Eller e jag heldum då?
    Nej, inte dum, men smartare vore att skicka dem till mig så kan du få se fina bilder på dina underbara kläder. Då finns de ju liksom ff kvar för dig... här i BT iaf .
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-11-03 22:04:17 följande:
    Åååå fyyy jag har fortfarande sååå dåligt samvete Men vi kommer gärna och levererar Molosar !!!!!!!! Vore ju jätte kul !!!! Tänk alla våra ungar tillsammans Jag har varit på Kalmars travbana mååååånga gånger, bor du i närheten ?
    Men nej, ha inte det !!
    Ja, jag bor ca en mil innan Travbanan, ett samhälle som ligger precis på samma sida av den stora vägen (25:an eller vad den heter). Jättelätt att hitta hit, till mitt hus, när man kommer från Växjö, Nybro...
    Det tycker jag absolut att du ska göra ! Jag vill ju också träffa någon härifrån. Börjar ju känna mig lite utanför .
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-11-03 22:13:49 följande:
    Vore ju absolut jätte kul !!!!Vi kommer !!! Vill komma ifrån den här hålan och vår lilla trånga trea
    Toppen ! ser jag fram emot! Säg bara till när du vill komma.
  • Jen80

När jag skulle läsa upp för sambon det jag skulle vilja ha från Molo så säger han innan jag ens börjat "Inget fult regnbågsfärgat bara, sen spelar det inte så stor roll". Mmmmjo, det kan ha funnits nån sån tröja på listan... "Ja, jag tänkte ALDRIG sätta på den på nåt av barnen iaf. De är ju verkligen skitfula".... Jaja, han kanske mjuknar som alla andra gånger han sagt att nåt inte är fint, men så senare tycker han att det är ganska fint .

• Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 22:34:13 följande:
      min gubbe AVSKYR regnbågen!! Verkligen totalhatar den alltså     Bubblan använder den flitigt ändå
    Ok, skönt att höra .
    Buttelina skrev 2008-11-03 22:35:02 följande:
    haha min gubbe gillar det mesta jag köper bara det inte är för girly på lillebror
    Ja, N gillar också det mesta jag köper.. och tycker han inte om det när han ser det på galgen så brukar han ändra sig när det kommer på barnen . Jag säger bara att jag är bra på att shoppa och se vad som är fint på våra barn . Han håller med !

Nu ska jag gå och lägga mig!
    God natt på er alla fina människor som förgyller mina kvällar
  • Jen80
    Buttelina skrev 2008-11-03 22:35:02 följande:
    haha min gubbe gillar det mesta jag köper bara det inte är för girly på lillebror
    N tyckte sådär om Småfolks rosa tröja med röda grodor på till Liam. Jag tog på den på Liam och sa sen att "äh, den kanske få åka ut på T ist". Men han tyckte den var ganska fin när den väl kom på, så han ville behålla den .
    Nu vaknar Liam igen!
    God natt på er!
  • Jen80
    SmillaMilla skrev 2008-11-04 19:35:16 följande:
    jen80: Jättefina bilder!!! Så söta barn och ava har ju blivit så stor ju!
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 19:37:37 följande:
    Jen--- Å nu börjar Ava bli stora tjejen ju   sitta o allt!!  *duktig* sååå söt!!
    Tack ! Ja, nu är jag riktigt stolt . Första gången jag släppte henne för att sitta och så sitter hon en lång stund själv. Snacka om att jag inte hänger med . Men det går ju inte släppa henne, utan jag eller sambon fick sitta beredd att ta henne om hon skulle ramla .

RååSa BuBBlan: Fy va jobbigt det måste vara för er . Såna tråkiga saker som kommer när någon dör, när man helst bara vill sörja i lugn och ro. Stackare!!

Underbart söta och fina barn i BT . Jag vill bara shoppa mer och mer . Så farligt med en bildtråd!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11