-
Ingen mer rea. Eller det skulle bara vara månaden ut, men det var rea i lördags också. Men nu är det nog slut...081016 1 skrev 2008-11-03 09:56:03 följande:Finns den någonstans på rea?? Hmm...ska ju till kalmar imorgon.. Jen - har eleraff fortfarande rea?
-
Åh, vilket fynd!! Jag söker aldrig på IdaT för jag gillar inte deras kläder, men overallerna är ju fina. Måste nog söka lite mer på overaller och se om jag kommer över nån fin varmare till Ava.loveliva skrev 2008-11-03 10:40:40 följande:www.tradera.com/Jattefin_fleeceoverall_Ida_T_...Var tVUNGEN att bryta mitt köpstopp Den är MIIIIIIIIIIIIIN
-
Japp, jag har också de jeansen, men med lite snygga lagningar på nu för tidenloveliva skrev 2008-11-03 10:44:24 följande:Ja pojkavd från sl 86 Det var tackvare Jen som jag hittade dem Hon köpte dem först till Liam.
.
Åh, va fin Hilda är i pingvinsuiten!!
Ava ligger och sover i fina kaniner. Ilon sover också och jag gör allt för att Liam ska somna en liten stund också så jag kan få dricka lite kaffe och äta chokladboll i lugn och ro.
-
Äh, Liam fick en slät bulle så jag kunde dricka kaffe i lugn och ro
.
Skulle vilja gå ut och kolla om posten har kommit, men vet inte om jag göra det kl.11.15 i pyjamasbyxor och sambons stora tröja. Men äh, bor i en liten håla där typ ingen känner mig... fast det kanske är ännu värre haha.. Väntar på Katvigs strumpbyxor så det är väl ingen superrolig post, men men...
-
Äh, inga strumpbyxor men en rolig Elle Interiör. Kanske ska lägga mig på soffan hos Liam en stund ist
...
-
Näe, va avis jag blir när ni snackar Molosar!! Jag vill oxå!!
Nästa år... eller när det nu blir som året kollektion kommer vara med så MÅSTE jag dit. Nu finns det inte sååå många Molosar jag saknar av äldre kollektioner, men det här året skulle ja kunna köpt det mesta! -
Haha, så sötButtelina skrev 2008-11-03 13:57:16 följande:så här såg lillebror ut i strl 80 vid 10 månader mest som en stoppad korv
!!
RåååSa BuBBlan: Ska fixa en lista ikväll. Har bara lite svårt att bestämma mig. Har du några förslag på vad du tror jag skulle gilla till Ava så säg till. Har inte stenkoll på gamla Molosar medan jag kan gamla Katvig utantill
.
-
Nån som vet på vilken sida i tråden man kan se Molos prislista eller om nån vill klistra in den igen?!?
-
Tack tackSmultronhjärta skrev 2008-11-03 20:58:17 följande:Baby t-shirt 75baby body 75baby natdragt m. lange ben 125baby bukser, tynd bomuld 75baby bukser kraftig kvalitet 150baby smækbuks 175baby sweat pr del 100baby kjole 150baby fleece 150baby fleece heldragt 200undertøj pr del 50logo t-shirts, sommertop 75T-shirts 125skjorter, skjortebluser 150sweatshirt pr del 150Fleece vest 150Fleece & sweaters 200Blazer 250Nederdele 150kjoler 200shorts 150natbukser 100bukser 200Prikket bukser - polka dot 100Gamacher, benvarmer 50Huer, halstørklæder, vanter 50Sommerjakker, anorak,termojakker 250uld jakker m/vante lommer 400vinterjakker 400Overtræksbuks 250flyverdragter 500
!!
-
Vanliga tröjorna till barn, är det T-shirt för 125 eller sweatshirt för 150?