• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Emmsan skrev 2008-11-08 22:21:33 följande:
    på parkeringen utanför antar jag
    Träffade ni skatten och rååsa bubblan?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-11-08 22:22:08 följande:
    har redan smörjt en gång
    På honom igen bara...
  • Preggi
    Emmsan skrev 2008-11-08 22:26:04 följande:
    jaaa vi träffade alla goa tjejer såå kul o jag tyyyckte jag hörde att det mesta du ville ha fanns ;)
    Hur mkt shoppade råååsa bubblan då? Blev det något kvar?
    Vad kul jag är så himla nyfiken på mina inköp!
    Jag vill träffa alla goa tjejer jag med. Ska verkligen ta mig iväg till nästa lagersalg! Får nog börja smörja maken redan nu isf...
    Måste nog muta med något mer eftersom jag snart ska börja övertala honom om att vi måste ha en bebis..
  • Preggi
    Emmsan skrev 2008-11-08 22:31:02 följande:
    haha bubblan shoppade väl för ca hmm va var det över 4000 danska iallafall ...jaaa kom o träffa oss det måste du ;)
    bara 4000? Jag kommer.. Kanske kan få ihop ett gäng härifrån...
  • Preggi
    seadwarf skrev 2008-11-08 23:02:31 följande:
    Jag skulle också vilja åka på salg.. hade jag haft körkort och tillräckligt Mkt pengar (;p) så hade jag nog satt mig i en bil o tutat iväg här från Stockholm.. hehe.. har min bror och två kusiner till barnen i närheten av Helsingborg så då hade man ju kunnat säga hej till dom också.. det är ju iaf neråt .... *skriver upp körkort o lite till på att-skaffa-listan*
    Bor du i sthlm? Då får vi säkert ihop en bil nästa gång..
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 23:09:05 följande:
    Hej tjejer
    Hej!
    Hörde att du shoppat loss? Nöjd med resan?
  • Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 23:15:16 följande:
    Yes!! väldans nöjd, vi har haft det sååå trevligt!!!
    Vad kul! Ser att du fyndat en massa fint! Vad härligt. Ska bli kul att se bubblan i BT nu i alla fina molosar... Hörde att skatten hittade till mig med.. *Längtar*
  • Preggi
    seadwarf skrev 2008-11-08 23:19:27 följande:
    Preggi - mm, nästan iaf ;p... bor i väsby... vore ju superkul att åka om man lyckas få ihop det med barnpassning o allt
    Väsby är ju sthlm. Vi bor i Nacka..
    Jag trodde du bodde söderut som de flesta andra...
  • Preggi

bubblan- Åh, du kan inte ana hur nyfiken jag är... Får vänta tills imorgon med att se mina fynd...
    Vilken strl har Ida nu? M har tyvärr börjat växa ur vissa 92..

• Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 23:27:12 följande:
    spännande ja du.. hm.. Ida har allt mellan 86-98 på Molo, beror på vad de är för plagg, print, modell.. Hon kan tom ha 80 i vissa tröjor ännu
    De är ju lite varierande i strl molosarna. Men jag tror att M har dragit iväg på längden senaste tiden.. Skulle gärna vilja att hon stannade på 92. De är ju billigare så.. :-P
  • Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 23:37:28 följande:
    Ja, snart blir Molosarna dyra    rätt billigt o bra när dom håller sig på baby Ida har åxå dragit iväg faktiskt!! De har gått fort nu över sommar/höst.. Från 80-92 liksom.. Lååååång tjej!!Hur lång är M?
    Ingen aning om hur lång hon är faktiskt. Men längre än vad syrran var i den åldern. P hade 92 till i våras..
    Hur lång är Ida?
    Snart har jag ju 2 att köpa de dyra molosarna till.. Måste spara...
    Duntoffla skrev 2008-11-08 23:39:33 följande:
    God kväll!Hemma igen efter en god middag hos vänner.Vilka fina fynd allihopa!!Supertack Emmsan för shoppingen!
    Hej tofflan!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11