• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nu hittade jag ceriseröda katvigklänningen på llm. Det här kommer bli en dyr höst...

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 23:45:40 följande:
    Preggi--- oki.. jag tror Ida gått precis över 90 cm nu faktiskt.. Ska försöka mäta henne nån dag sen, kul å veta liksom
    Jag ska se om jag kommer ihåg att mäta henne imorgon.. Vore lite kul att veta tycker jag med..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-11-08 23:50:52 följande:
    Visst är den fin den röd/cerisa? Bubblan- Vad fin regnskogen var! Jag vet att Emmsan kollade på en sån till mig (ja eller Noel då) jag ska ge mig ut på utterjakt på TS tror jag.
    Den är ju helt underbar. Båda tjejerna klär så himla bra i den färgen.. Minst en sån ska vi ha.. Måste nog vänta lite tills jag gjort upp med skatten bara..
    Såg att Noel fått lite nya molosar från salgen...
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-11-08 23:58:26 följande:
    Ja, det kan jag tänka mig. Vilka saker hade du bett henne titta efter?Ja, det blev några plagg Synd bara att det jag helst ville ha inte fanns  Men Noel överlever nog det. Och TS finns ju alltid 
    KAniner, lamm, tigrar och garnbollar.. Fick sms att hon var på väg hem med dessa men jag vet inte mer om vilka plagg det är eller strl och så.. Tror du jag längtar tills imorgon??
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-11-09 00:04:24 följande:
    Åh vad kul! Låter som en bra blandning.
    Ja, visst gör det! Jag är hur nyfiken som helst.. Jen hittade en lammtröja till mig igår med så jag riskerar en dublett men det gör inget.. Är så himla glad att jag fått tag i mina älskade lamm!
    Nu sitter jag galet katvigsugen här igen.. MEn det får faktiskt vänta lite, nu vill jag prova mina nya molosar...
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-11-09 00:26:24 följande:
    Ah, ja det skulle nog vara kalasfint ihop!Nu måste jag nanna. Ska jobba imorgon
    Mässan?
    Godnatt. Ska lägga mig jag med jag försöker få F att gå och bädda sängen.. P kissade ner vår säng i natt så det har varit stor tvätt här idag...
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-11-09 00:33:43 följande:
    Japp, är inte ett dugg sugen. Hatar att jobba mässa. Oj, så kan det gå!
    Jag förstår det. Hoppas att du får mkt dricks... Nu har F bäddat färdigt..
    Dax att sova!

Godnatt tjejer
  • Preggi

Godmorgon!

ängeln83 skrev 2008-11-09 09:54:57 följande:
    Hej igenNu äntligen har jag fixat klart det sista i Liams nya rum, har ju varit utan garderobsdörrar länge nu, så skönt att det äntligen är klart.Kan verkligen inte släppa djungel suiten, jag MÅSTE ha den. Ingen som sett den i nån dansk shop? *desperat*
    Har du inga bilder på nya rummet? *nyfiken*
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2008-11-09 10:29:43 följande:
    Såklart jag har, du kan kolla på denna sidan: www.styleroom.se/album/3886
    Åh vad fint det är!! Vi blir aldrig klara här..
    Stjärnorna är verkligen så himla fina!! Vi har rosa...
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2008-11-09 17:55:58 följande:
    Näääe, om typ 8 veckor har vi en ny soffa Vecka 2 2009 Haha!
    8 veckor är ju långtid att vänta på soffor. Det fick vi göra med. La ut våra gamla samma dag vi beställde de nya och de blev sålda samma dag vi la ut dom så vi var utan soffa i 8 veckor och jag var höggravid.. Vi hade bara en saccosäck i vårt v rum då.. Snacka om att jag inte kände mig så smidig när jag skulle upp ur saccosäcken...
    Vad blev det för soffa?

Butte, fram med bilderna!! Nyfiken!!
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2008-11-09 18:14:05 följande:
    Haha! Vi hade tänkt att lägga ut den gamla nu, men näääe, vi väntar tills efter jul... Det blev denna soffanbromolla-pk.jetshop.se/ProductPopup.aspx?file...*läängtar* Är såå trött på vår blåa skinnsoffa så jag kan kräka, även om den är väldigt skön.
    Vi trodde att ingen ville ha vår gamla soffa så vi vågade inte chansa att vänta och stå här med dubbla soffor heller... Det blev ju bra till slut ändå.. Men jag vet inte hur många ggr jag svor när jag rullade ur saccosäcken..

Den var ju hur snygg som helst er nya soffa. Vad bra smak ni har på möbler med..
    Plummy skrev 2008-11-09 18:19:23 följande:
    Inget drömläge med saccosäck när man är höggravid! Hihi..
    Nä, inte direkt men jag höll mig rätt smidig den andra graviditeten. Jag hade ju en ettåring att jaga hela dagarna..

Jag sitter och tittar på gamla bilder.. Det är inte klokt vad som händer på ett år bara...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11