• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-06 22:30:03 följande:
    Kikar in medans ögen ännu e öppna.. Pysslat med T mailande, fy sjutton va tråkigt alltså!!GRODAN---- Niiiiiice Molosar å snygga modellerna åxå Preggi--- Sötisen i Katvig som både liten o "stor"
    Tack! Är du laddad inför Molo nu då?
  • Preggi

Godmorgon

Var är bildis?
    Letar inspiration. Har beslutsångest till tusen.. Fotgragering kl 9

Katvig, molo eller småfolk?

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 07:28:32 följande:
    Mårning! Jahapp! Idag va de dags o bege sig mot Danmark via degerfors då rå Va sjutton e bildis?
    Åh, vad kul! *avis*
  • Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 07:32:38 följande:
    Jag röstar på Småfolk! Ja, de ska bli superskojsigt
    Tack. Jag hade ju bestämt mig men Matilda försvann helt i den ljusrosa klänningen..
    Nu är dom nakna här och jag har rivit fram hela garderoberna... haha

Ha de så jättebra i dk!
  • Preggi
    FL Lisa skrev 2008-11-07 07:38:20 följande:
    säger nog också småfolk
    Tack.. Klänningarna?
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 07:41:30 följande:
    Nä.. de tycker jag inte hon gjorde    Fina behagliga färger på bild tycker jag..   kan se dig framför mig med alla urrivna kläder faktiskt, ha ha ha
    KAn du se framför dig vad min man säger och gör med?
  • Preggi

Godkväll tjejer!

Hur är läget?
    Vilka fina bilder i BT!

Butte, gud så fina dina bilder blev på barnen! Gud vad långt hår du har!!
    För mina tjejer var det blandad framgång idag. P hade tyckt det var superkul att spexat framför kameran och M vägrade vara med på bild grinade och slogs. Ska bli spännande att se vad det blir av dom bilderna. Annars får vi gå till en fotograf istället tänkte jag...
    Och vilken panik imorse när jag inte kunde välja kläder haha! Min man var galen på mig och till slut så klädde han på tjejerna och bestämde vad de skulle ha på sig...

• Preggi
    Buttelina skrev 2008-11-07 21:48:43 följande:
    tack gumman vad blev det för kläder på tjejerna nu då?
    Det blev katvig.. blågrön klänning på M och P hade den brunbruna klänningen.. Ångrar valet lite men det är bara att ta fler bilder...
    Jag hade småfolksklänningarna först men M var så himla blek så hon försvann bredvid P. Vi måste köpa fler småfolk klänningar
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-11-07 21:57:38 följande:
    Hej vännen!Nämen stackars P, hon tyckte fotograferig var riktigt traumatiskt. Ville hon inte ens ta syskonbild med syrran? Vilken tur att M inte påverkades av att se sin syster så upprörd.Oj, blev det gubben som valde. vad tog han då *biter nervöst på naglarna*, jag hade hellre kapat av min högra hand än låta sambon klä barnen till foto. Min gubbe e hopplös.
    Hej vännen! Det var tvärtom. Vår lilla surmule M ville inte vara med.. Hon har varit på dåligt humör på sista tiden. Envis som synden är hon med.. Ska bli spännande att se resultatet..
    Jag hade ju inte låtit honom välja helt och hållet.. Han valde ju ur den gigantiska jättehögen med kläder som jag rivit fram..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-11-07 22:02:44 följande:
    hej hej! det är bra. känner mig kroniskt trött. skulle varit ute och pimplat vin men orkade inte...ingen mössa som dykt upp hos er? så typiskt att favvomössan e borta
    Hej!
    Nej, den har inte dykt upp. Men vi har ju en liten M här som kan gömma det hon hittar lite varstans.. TRor att vi måste ha ett mystiskt hål som suger i sig katvigmössor..
    Jag ska städa imorgon då kan jag leta ordentligt...
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-11-07 22:14:25 följande:
    Japp, massa roliga fynd !! Tänkte fota lite nu om nån är nyfiken ...
    jag är.... skynda dig..
    Har paketet kommit?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11