Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Har ni spanat in nå jul/nyårs kläder till era barn? Jag kan faktiskt inte komma på ngt som jag vill ha bland de vanliga favoriterna till just det ändamålet.

Min mamma fyller dessutom 50 på nyår så då vill jag att töserna ska va fina men jag är inte sugen på att ha ngt retro som jag brukar gilla.

Det enda jag skulle kunna tänka mig är om småfolks snögubbar hade funnits i klänning, men det gör dom ju inte, dessutom e dom gamla Ledsen.

Jag är inte heller ngt fans av HM mfl klassiska jul/nyårs klänningar i glitter, plysch och tyll.

Jag vill ha ngt lite elegant men enkelt, ngt mitt emellan.

Jag skulle kunna tänka mig en snygg jeans tunnika + danska/svenska leggins men har inte sett några i butik på länge

• gosmamman
    lillronya skrev 2008-11-13 20:27:05 följande:
    Nåt i denna stilen, kanske?
    Ja, typ! är det dunnis som anjelin har på sig?
  • gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 20:18:53 följande:
    Jo det blev ju ganska allvarligt direkt...så är det ju när man har barn sen innan. Det blev liksom som om det aldrig varit slut mellan oss...känns som vi varit tillsammans i 4 år utan avbrott nu.
    Skönt att ni hittat varandra och mår så bra
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-11-13 20:30:48 följande:
    Tack!
    Den är fin, jag har kikat på den men jag tyckte den var för dyr till nypris och missade den stora utförsäljningen vid konkursen på nätet.

jag har ´sett liknande på lindex i höstas men redan då fanns inte "mina" storlekar kvar.
  • gosmamman
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-13 20:34:21 följande:
    Kappahl har haft en söt. men den kanske bara fanns till pluttisar....
    ok, ska kika på kappahl när vi har vägarna förbi.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-11-13 20:34:25 följande:
    Jag tyckte också den var dyr, men köpte den när jag hade visning här hemma. Fick väl rabatt då, hoppas jag. Ja jag tänkte på den på lindex också nu. Därför jag undrade om det var denna modellen. Om man skulle se nån nånstans. Vad söker du för storlek?
    110/116 och 86/92

Jag brukar hålla koll på tradera för ibland dyker det upp nya där men det har varit fel storlekar.
  • gosmamman

Tack dunis, ska kolla där om/när jag ska dit.

Trunken- Skickar massor men kramar till er familj

Nu måste jag käka lite kvällsmål, magen skriker. snart tebax

• gosmamman
    Mosen08 skrev 2008-11-13 20:38:23 följande:
    Ja den va helt underbar, sonen älskar grävmaskiner och gult är tyvärr inte hans färg, så då måste det nästan vara ödet väl??
    klart det är menat att du ska köpa en blå/röd, annars hade det inte funnits en Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11