• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-14 21:39:38 följande:
    Men så kan han ju inte göra! Stackars mamman! Du är verkligen värd shopping då!
    Jättefin Önskar jag vetat att den var så stor. Vill använda nu ju
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-11-14 22:11:27 följande:
    Du skulle frågat här innan Vi vet ju allt Åh vad sugen jag är på att shoppa på LLM. Kan inte de inte ha faktura?
    Ja, jag vet, men det blev inte tid till det
  • Helle

Hur är Småfolks rånarluva i storlek? Normal? Philips huvud är ca 51, passar 98/104 då när han brukar ha det i vanliga kläder tro?

• Helle
    agster skrev 2008-11-15 21:03:54 följande:
    Hej! Kanonfina barn och kläder i BT som vanligt! Ser att det pratats lite julkläder... vet inte riktigt vad jag ska ha på mina killar. H vill absolut ha skjorta men jag hittar ingen fin - tips mottages tacksamt! Åh, det lät spännande! Hade hon hittat mkt? ~nyfis~
    God kväll Det vill jag också ha till Philip, men vilken? Vill också ha tips
  • Helle
    Jen80 skrev 2008-11-16 13:05:00 följande:
    Irriterande!! Jag har inte kunnat komma in på min hotmail på flera dagar. I förrgår köpte jag en rånarluva på T som jag måste betala, men jag har ju inga uppgifter. Åh, får väl gå hem till nån och låna dator. Vet inte vad det kan vara för fel... Ingen annan som har problem med hotmail??
    Vi köpte väl samma? Påminn mig ikväll så kan jag skicka dig uppgifterna.
  • Helle
    agster skrev 2008-11-17 11:18:07 följande:
    OT men nu MÅSTE J lära sig somna i sin egen säng utan att ammas eller åka sele till sömns... tycker inte om det alls... det skär i mammahjärtat när han ligger där och skriker... Men det tog faktiskt bara 30 minuter idag och det tyckte jag inte var så illa för att vara första gången...!
    Åhh, ni är i samma läge som vi. Jättejobbigt är det men jag har inte lagt honom ner skrikandes än, mer än mitt i natten då han alltid är vaken huur länge som helst. På dagen somnar han alltid i famnen innan jag läger honom. Det känns ok, men det är nätterna som är jobbiga här
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11