Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Incommunicado skrev 2008-11-02 17:19:01 följande:
    Jag ahr lagt in shoppingbilder i BT.
    Sööta glada Damien  Superfint med uttrar och Katvig!
  • Fantastiska Skatt
    havsvind skrev 2008-11-02 21:39:29 följande:
    Jag ska åka med Jesssica, men bara från Malmö... jag är ju skånetös.
    Hillu resekompis så du ska åka med oss över, hänger inte med här - KUL!!!! Sedan ska vi försöka få ihop en snabb mega dejt på donken i Malmö efteråt

Usch jag får ont i hjärtat när jag hör om allas nära och kära som är så svårt sjuka Gråter STOR kram till er ALLA  Cancer är en fruktansvärd sjukdom ....

Nu låter det som feberknoppen börjar vakna ... stackarn är helt utslagen och har bara varit vaken ngr timmar idag

brb
  • Fantastiska Skatt
    loveliva skrev 2008-11-02 21:49:37 följande:
    Nämen är din lille sötnos också sjuk & dålig Så många som är sjuka nu KRYAPÅDIGKRAM till Skatten
    Tack söta du
    MMmm många små som är krassliga nu *tycker synd om* Men nu hade han "bara" 39.5, han får alltid så skyhög feber så vi är glada så länge den inte sticker iväg mot 41 *läääskigt*
    havsvind skrev 2008-11-02 21:51:20 följande:
    Helluu, vad kuuul! Visste inte alls vilka som ska med i bilen. Det ska bli såååå kul!
    Jaaa det ska bli SÅ roligt!! Är så förväntansfull He he du bara hakar på utan att vet din stackare Det är Harley och jag som åker från urskogen här då så joinar Jessica och Rååsa Bubblan i Degerfors osså du i Malmö
  • Fantastiska Skatt
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-03 16:25:37 följande:
    nu har jag lagt lite sverige bilder oxå...lovar att jag inte ska spamma mer
    Du får spamma huuuuur mycket du vill, härligt att se dina vackra pojkar igen  Massa fina bilder och duktiga Milo ute och traskar!!

Hallåjsan gänget
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2008-11-03 22:11:31 följande:
    Gokväll skatten
    loveliva skrev 2008-11-03 22:12:35 följande:
    god kväll
    Hej!!
    THEA och Grodan skrev 2008-11-03 22:12:14 följande:
    Var iofs en massa galna danskor där som proppade säckarna fulla med regnbågsplagg Nu skall jag pyssla om sjuka gubben, natti natti
    Men säääg inte så Skatten hade sin snart urvuxna regnbåge idag och jag vill ha ALLT, body, byxor, suit i större!! Haha ska erkänna attt det tog mig nästan ett år att gilla den såpass att jag köpte men nu är jag helt kär i fina underbara regnbågen!!
    Smultronhjärta skrev 2008-11-03 22:21:46 följande:
    När det kommer till Malmö så är jag oxå bonnläpp- vi ska ställa bilen på min kompis gata..Åhh Butte -var parkerar man???
    Nu fin pressbild!!
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-03 22:27:24 följande:
    Nu fin pressbild!!
    öeh jag menar NY fin naturligtvis - lät som du nu har en fin
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 22:27:02 följande:
    Go kväll resepartner   packat klart? 
    Tjeeena Tja har VISAkortet och ett rena trosor i jackfickan det är väl allt som behövs va?!

Superfina Ida i BT Kyss Hoppas på snabbt tillfrisknande!
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 22:31:31 följande:
      glöm inte deon nu va Tack säger Ida som sover sött!!  Hur e re med skatten?  Piggare?
    Nä just ja, av hänsyn t mina shoppingpolare lägger jag genast ner den i andra jackfickan - Så NU är jag redo

Han är mkt bättre tack, dock fortfarande feber och äter knappt men go och glad och sover gott just nu!!
    Jen80 skrev 2008-11-03 22:32:54 följande:
    När jag skulle läsa upp för sambon det jag skulle vilja ha från Molo så säger han innan jag ens börjat "Inget fult regnbågsfärgat bara, sen spelar det inte så stor roll". Mmmmjo, det kan ha funnits nån sån tröja på listan... "Ja, jag tänkte ALDRIG sätta på den på nåt av barnen iaf. De är ju verkligen skitfula".... Jaja, han kanske mjuknar som alla andra gånger han sagt att nåt inte är fint, men så senare tycker han att det är ganska fint .
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 22:34:13 följande:
      min gubbe AVSKYR regnbågen!! Verkligen totalhatar den alltså     Bubblan använder den flitigt ändå
    HA HA HA HA min gubbe bara tittade på mig " ÖH jaha är det Pride vecka nu "
  • Fantastiska Skatt
    Jen80 skrev 2008-11-03 22:39:35 följande:
    N tyckte sådär om Småfolks rosa tröja med röda grodor på till Liam. Jag tog på den på Liam och sa sen att "äh, den kanske få åka ut på T ist". Men han tyckte den var ganska fin när den väl kom på, så han ville behålla den .Nu vaknar Liam igen!God natt på er!
    Men å kan du inte få han att övertyga min gubbe? Min konstaterade att den borde inget barn behöva ha på sig - skulle aldrig ta den på om vi så fick den skänkta till oss Gråter
    Jag tycker den är lite härlig och Liam är superfin i sin verkligen!!
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2008-11-03 22:59:14 följande:
    De jag har orkat sätta på har jag satt i lappen i kläderna...sen knatade jag till Pop och köpte en märkpenna och därefter till Lindex och köpte ett gäng "dagiströjor"
    Jag är en sån där latis som skriver direkt i med märkpenna
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 23:05:28 följande:
    Å va bra att han e piggare!! småttisar ska INTE vara sjuka!!  *stackars*Gubben här säger samma sak    men de struntar jag i nu, jag ääääälskar regnbågen!! Har dock lovat att aldrig aldrig köpa en overall i regnbågen, han skulle ALDRIG ta ut barnet då
    Jag var på väg när de precis hade kommit i år men när jag såg sambons blick insåg jag att varken overall eller jag var välkommen hem Generad 

BUTTE --- Superfina Bia bus och Isabel i BT - härliga grimarser hon lagt sig till med

seadwarf ---- Fiina glada Hampus och Emelie!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11