Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nääe, har alla somnat? Ingen kvar som vet vart jag kan hitta den underbara grårandiga Molo tröjan Butte lagt in i BT??

• Fantastiska Skatt

God kväll!!

Malou --- Går din bil oxå på lördag?? Wiiieee jag vill träffa ALLA jue

• Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 21:19:38 följande:
    Go kvällen Nu funderar familjen på att följa med en bit på vägen, Malmö för att vara mer exakt   Skulle va rätt mysigt med en hotellnatt med familjen iofs
    Min gubbe har förberett sig att följa med hela vägen till Köpenhamn inför varje salg - men det får han inte Oskyldig 
  • Fantastiska Skatt
    081016 1 skrev 2008-10-29 21:24:31 följande:
    Ja bilen går lördag morgon
    Jiiippiiieeee

Bubblan --- Jupp jag ska med, ska bli så superduperkul att träffa dig ju
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 21:25:38 följande:
    Min blir lämnad en bit ifrån   men han får gärna vistas i danmark under tiden

Men öh det förstår väl arrangörerna att de måste flytta på discot, E's mamma ska ju på shopping jue - plättlätt
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 21:27:58 följande:
    Å va glaaaaad jag blir  Jag kommer åka med er från Malmö oavsett om jag får familjen med dit eller om jag åker solo   så maka ihop er i bilen nu, jag har stor rumpa
    wiiiieee va kul

Äh, jag har bara en halv så det är lugnt
  • Fantastiska Skatt
    081016 1 skrev 2008-10-29 21:29:02 följande:
    Vi kan väl ses någonstans efter salgen o äta tillsammans?? Vi kör härifrån vid 8-tiden så vi är där ca.11. Vet inte hur länge vi håller oss där inne men är det ganska lugnt så räcker nog ca.3 timmar med tanke på att Maia är med.
    Det låter superkul! Nu vågar jag inte utlova någonting utan chaffisen Harley (jag glider bara med ) Men vi kan väl försöka få ihop ngt!! Vi kommer vara där typ innan öppning!
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 21:30:12 följande:
    Ja, tänk om man kunde lura med sig tösen på nåt enkelt sätt  finns det typ ingen superkul hopping med massa väskor eller nåt i närheten, för då skulle hon åka utan diskussion tror jag *väskoman* Jädra skolfest!!
    *letar väsk-mässa i Köpenhamn*
  • Fantastiska Skatt
    gosmamman skrev 2008-10-29 21:33:43 följande:
    natti natti
    Go natt!
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 21:32:13 följande:
    tror vi kommer vara där rätt tidigt. före tio iallafall.. Jag räknar med 4 timmar där inne ev lite mer.. Tiden går ju så sjukt fort när man väl är inne, å sen måste man ju rota i det nya dom fyller på åxå
    Planen var att komma dit en timme innan öppning tror jag *gäsp*
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 21:38:05 följande:
    oki.. men de blir väl bra    jag kommer va sååå speedad att jag inte störs av sömnbrist o tidig morgon    men kaffe!! de MÅSTE jag ha, annars blir jag baske mig inte rolig
    He he jag är likadan! Vi får ladda upp en 10 Liters termos med kaffe du å jag
  • Fantastiska Skatt

Men å va kul det hade varit om så många kunde ses i Malmö efteråt!!!

Haaaarleeeeyyyy var eeee duuuu

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11