Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 20:31:57 följande:
    Å visst har dom hittat massa fint    gu va vi ska hoppa massor på lördag!!! MASSOR
    Räcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tungan 

Äh, resväska? Vet du hur många Molosar man kan få ner i en IKEA kasse om man bara viker rätt
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-11-05 20:37:16 följande:
    500dk det måste du kolla upp!!!!
    vilka färger fans mer??
  • Fantastiska Skatt
    Love Isac skrev 2008-11-05 20:39:33 följande:
    lillronya:Tråden för Nova star är stängd såg jag nu...Startat en ny??
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m37594300.html 
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 20:41:29 följande:
      ha ha ha.. du får öva vikteknik hemma nu ordentligt    öva öva öva!!Smileycat--- suuuperfin hopping!!! så de va du som knep rånarluvorna
    Nej jag tänkte på dig som ska konka på tåget - jag fyller bara bilen till bredden vettu'
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 20:45:37 följande:
    Å jag orkar inte kånka   har en bamse resväska med hjul som skulle passa en rejäl Molo hopping, MEN... då får vi inte plats i bilen äh.. de får bli en rygga åxå kanske
    Harley har STOR bil
  • Fantastiska Skatt
    THEA och Grodan skrev 2008-11-05 20:51:17 följande:
    Om jag köper tre kossesuits i stl 74 kanske jag kan sy ihop dom till en i stl 92
    Amen du det blir ju super - du får en uppsättning att knåpa ihop t en 92:a åt Skatten med
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 20:51:03 följande:
    Å va bra   å får de inte plats på tåget hem får ni väl skicka det till mig sen   *asg*
    HA HA HA

Näe, i väntan på mer Molo frossa i BT får jag väl gå å stryka och sy gardinerna
  • Fantastiska Skatt

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII jag har Molo resfeber SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

Mårnig på er alla goa

• Fantastiska Skatt
    loveliva skrev 2008-11-06 09:51:54 följande:
    Den ÄR en riktigt gammal bil Men nu sa han att det inte fanns någon olja i den, inte sååååå konstigt att den gick illa då Han är inte jätte haj på bilar Nää fy vad elak jag är mot honom idag
    HA HA HA HA

Diggar hans klädval idag Men sötfian är ju för fin ändå Kyss
  • Fantastiska Skatt
    J esssica skrev 2008-11-06 09:54:10 följande:
    resfeber här oxå!!! Förresten är jag inte välkommen in till dig? Nu när vi ska bli reskompisar o allt
    FörvånadFörvånadFörvånad INTE??? Generad *springer skamset å öppnar med en gång*
  • Fantastiska Skatt
    J esssica skrev 2008-11-06 09:56:54 följande:
    Thanks Förresten vi ska ju till centralstation och hämta havsvind och där finns det forex så vi kanske kan växla där på en gång? Har för mig att hon också pratade nåt om att  växla där.
    Jag växlar nog idag, annars kommer jag nojja och på så sätt blir dte ett orosmoment mindre för denna virriga mamman Dock kan jag inte bestämma mig för hur mkt jag ska växla in så lär nog växla en extra gång i Malmö
    Harley växlade igår men ska troligtvis växla in mer i Malmö hon med.
    Duntoffla skrev 2008-11-06 09:57:09 följande:
    Jamen i slutändan är det ju viktigare med praktiskt än snyggt
    Men ack så tråkigt

Gomorron sötfis
  • Fantastiska Skatt
    loveliva skrev 2008-11-06 10:01:17 följande:
    Tack Tänk att vi ses på lördag, skoj !!!!!!!!!!!!!!!!!
    wiiiiieeeee  Ja det ska bli SÅ SKOJ!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11