Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

svischan skrev 2008-11-03 23:05:37 följande:
    La in2 bilder på M, den ena med falskt leende. Dessa ungar, kan de inte bara vara så söta som de är, varför göra sig till *morr*
    Så söööt i fina kläder
    Buttelina skrev 2008-11-03 23:06:32 följande:
    nu har jag smörjt gubben lite till (och NÄ vi har INTE haft sex ) men jag har lovat att vi ska sova hos min mamma imorgon tills på onsdag (då min mamma ska passa barnen) så gubben här ska få en kväll ENSAM här hemma då han kan kolla på film med soround ljudet hur högt som helst och utan att bli störd av barnen DET uppskattade han verkligen smart va
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 23:11:46 följande:
    Ha ha ha så den va inge vidare poppis hos er heller då
    Det var väldigt milt uttryckt
  • Fantastiska Skatt

Superduperviktagnällpådomsomgillardanskafinaklädertråden *andas*  försvann för mig Fundersam

• Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 16:31:46 följande:
    Hon är vaken... Men inge vidare fart på den Bubblan  
    Nämen söööööta Tröttaste Bubblan

Hej på er Som vanligt tycks alla försvunnit till sina familjer lagom tills jag hinner in.
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-11-04 17:55:44 följande:
    Hej hejInstämmer, här blev det lugnt när jag klampa in
    Hej!! Isch lät inte som du haft ngn vidare rolig dag och inte ens ngn uppiggande post, du får tröst shoppa dig ngt fint
    Stormis skrev 2008-11-04 18:05:38 följande:
    Gosse vad kul det är att se alla snyggingar i bt! Man blir superinspirerad! Och lite hetsad! Missförstå mig rätt... Man vill ju köpa så mkt. Det var ju bättre när de växte fortare, då kunde man motivera köpen lite mer...
    haha jag håller med dig
    Sööötisen i BT
  • Fantastiska Skatt

Hej hopp tjoflöjt!!!

Jag sitter som på nålar, det pirrar i magen och jag vill åka NUUUUUU

Men näääär ska dagens gäng komma hem och visa allt tjusigt?? *väntar otåligt* Räcka ut tungan

Tjejtriss skrev 2008-11-05 16:57:27 följande:
    Lite molosalgpriser:"Ca 50% på det mesta. En vinteroverall kostade t.ex 500 dkr, de långärmade t-shirtarna 125 dkr (75 dkr i babystorlek), heldräkterna 150 dkr , fleece 200dkr och underkläder för 50 dkr/del."(från aff)
    Kostade inte suitsen 125dk?
    daniels baby skrev 2008-11-05 17:31:23 följande:
    hej!! jag hittade hit för någon dag sen=) har fastnat för molo och småfolk!ja jag va på One to Tens utförsäljning. hittade den här inne hos er=)hittade massor med fint till lilltjejen!
    Hej hej välkommen! Ååå vad hittade du för tjusigt då? Jag hade sändebud men inget fanns men mer pengar till salgen
  • Fantastiska Skatt

Ängeln ---- FIN overall!! Vilken härlig färg  Vart har du köpt den?

Tjolla --- Sötaste Milo Kyss Mycket bra klädval till fotograferingen!! Småfolkdressen va värd att vänta på va?! Mycket mer Milo än så kan det väl knappast bli!! Väntar på modellbild

Tofflan ---- Goooa söta Noel!! *käkar opp*

Jen80 ---- Fiina Ava i älgar  Vad stor hon blivit!! Blir bara mer och mer lik bröderna va?

• Fantastiska Skatt
    Jen80 skrev 2008-11-05 17:42:54 följande:
    Åh, är så glad !! Söta snälla Preggi har shoppat lite Katvig och Molo till mig idag. Vet ungefär vad det blev, men är så spänd ändå på att se vad det blev till slut !! Nån Katvig-klännig iaf och röd/lila kläder till alla barnen. Tjihooo !!
    Nej vad roligt!!! Jag skickade fel lista med henne (inget fanns....)
  • Fantastiska Skatt

WWIIIIIIIEEEEEEEEE Butte på intågande *vill se bilder* Räcka ut tungan

• Fantastiska Skatt

Ghhhaaaa vad massa tjusigt ni hoppat tjejjer!! MYCKET som man själ är ute efter jue *slurp* Hoppas det finns godbitar kvar till oss på lördag

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11