Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Käskargej skrev 2008-12-19 20:25:33 följande:
    nicki 2006: Aha då ska jag fösöka ge mig till tåls lite...
    Har du sett fina fjärilarna i storre stl eller rymdmootiven. Har du tjej eller kille???
    De är nya och sen kommer resten i jan o feb, läääääääängtar massor. Det kommer så mycket fiiiiiiiiint ´Börja spara dina pengar, du kommer att behöva dem Penga mun
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-12-19 20:27:21 följande:
    Ja just det ja sömmarna är olika färger också.Jag har också insett att klänning är bästa plagget just nu Alla byxor "kliver" Hilda ur & suitsen kryper hon in i som ett tält Klänningen är svår att ta sig ur Men 25 st har Hilda INTE  Men samlingen ökar långsamt iaf
    Jag använder mest body och byxa faktiskt, har svårt att slita mig från mola fina molo byxor
    Heldresser älskar jag alla 20 hi hi
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-12-19 20:29:34 följande:
    Hej tjejen! Hur är det med dig? Jobbat massa?La Woman- Fin shopping till dig själv och Matilda!Nikki- Fin shopping och härliga busbilder!Jen- Fina Ava. Den oranga Kik Kiden var superfin!
    Tack sötnos
    Ja jobbat massa och då har man inte orken liksom
  • nikki2006
    Plummy skrev 2008-12-19 20:32:47 följande:
    nikki2006 - Söta bustjejer i bt! Kul att se dig i tråden igen
    Tack så mycket. Ja idag ville jag verkligen sitta en stund och umgås med er
    Kommer att bli lite bättre i januari för då kommer jag jobba dag 6.30-15
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-12-19 20:30:34 följande:
    Tack sötnos! Det är bara bra med mig. Hur är det själv?
    Lite förkyld annars bra, jag har gått ner 2 kg. Inte så mycket kanske med i rätt riktning i alla fall.-)
  • nikki2006
    Jen80 skrev 2008-12-19 20:35:28 följande:
    Ja, många förstår inte riktigt varför jag jämt har klänningar på henne. Eller de tror att det är bökigt att hon fastnar i dem och att de åker upp. Själv tycker jag att det är superpraktiskt! Men sen har hon ju inte börjat krypa än så de långa klänningarna kanske blir lite jobbiga då, men jag hoppas hon är så van vid klänningar så hon lär sig trixen . how to crawl in a dress .
    Jessie kryper i sina klänningar så du kan vara lugn, det kommer att gå jätte bra
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-12-19 20:36:32 följande:
    Det blir så alltså? Skönt! From januari kan jag inte hänga här mer än ngn timme på kvällen
    Skall du också jobba??????
    Ja jag övertygade chefen om att det skulle bli jätte bra både för honom och mig. Men det är prövogrej så vi får se hur det blir sen
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-12-19 20:37:17 följande:
    Grattis! Det är inte illa pinkat! Trist med förkylning dock
    Ja har inte kunnat träna nu på flera dagar. Har fuskat lite på siståne men dricker ingen läsk på jobb längre och inga pommes. Innan kunde jag nog sätta i mig 2 liter cola på ett 8 timmars pass lätt. Äter fortfarande burgare när jag inte har egen mat med mig men äter sallad till och dricker massor med vatten och äter massa frukt.
  • nikki2006
    Käskargej skrev 2008-12-19 20:39:07 följande:
    nikki 2006: Jag har 2 pojkar 3 och 1 år. Har precis köpt heldress med planeter och byxor med planeter till lillkillen. Men här i stan har de inte stora storlekar.... Trist!Ett annat kanonköp jag gjort är Miniature vinteroveraller. Hur bra som helst, och snygga! Mina pojkar är coolast i pulkabacken! Det känns verkligen som om jag behöver dra in på annat nu för att kunna uppehålla min nya hobby
    Förstår vad du menar, kolla in racka maja, annacill, matador tex för att se de senaste kläderna. Finns i listan ovan Finna även stora storlekar. Mina barn är lika gamla som dina men flickor Fråga bara om du undrar nåt, är jag inte här så inboxa mig eller skriv i min gb. ÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLskar molo och är också fattig hi hi
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-12-19 20:39:46 följande:
    Japp! Börjar jobba heltid from 7 januari. Hoppas att det funkar. Perfekt att sluta tidigt när man har barn.
    Vilka tider skall du jobba. Vet hur du känner dig, skit att man skall gå tillbaka till jobbet
    Tycker själv att det är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå tråkigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11