Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

maugu skrev 2008-12-29 09:33:38 följande:
    Minst 2 till Jag tycker det var smart att få två kullar men om jag mött maken lite tidigare i mitt liv så skulle jag velat ha kullarna tätare än 7 år mellan yngsta i första kullen och sonen..
    Så mysigt med liten babies. Jobbigt också förståss om nätterna. Saknar baby redan och Jessie fyllde bara 1 år på lucia hi hi
    De blir ju stora alldeles för fort. Väldigt speciell tid, den första tiden när de är så himla beroende av en och bara vill kela och bli kramade. Nikki är ju snart 3 år och henne får man minsann fråga innan det kramas hi hi . Tur att hon gilla att kela med mamma( efter man frågat alltså hi hi)
  • nikki2006
    maugu skrev 2008-12-29 09:35:48 följande:
    Förresten Nikki-idag tänkte jag på dig och Jessie då Livia har gula overallen med svarta stars..ska ta en bild när hon vaknar och lägga i BT..MOLO-suit är så gulligt i stk 62
    ja gör det, ÅHHHHHHHHHHHHHHH min suite i gul men svarta stjärnor är snart för liten, jag vet inte om jag kan skilljas från den. Mitt aldra första molo plagg ju
  • nikki2006
    maugu skrev 2008-12-29 09:41:25 följande:
    Nätterna går bra-hon har ej skrikit en natt sedan hon kom (5,5 vecka är hon nu-peppar,peppar)Hennes längsta skrikperiod har varit 7 minuter (ja, vi kollade klockan för vi blev helt chockade då hon sällan säger pip-vi är bortskämda).3-åringar är underbara-not Det jag menar är att de är bestämda, precis som du upptäckt-men, det är charmigt att de provar sig fram vad som är ok och inte..Grattis i efterskott till Jessie på hennes stora dag!!
    Låter riktigt lyxigt.

Ja Nikkis humör kunde man vara utan just nu kan jag säga. Så nosig och kaxig hela tiden
    Tack för grattiset
    Nu måste jag till jobbet, ha det så bra tills nästa gång
  • nikki2006

Tack Maugu för den superfina bilden på den superfina suiten
    Man blir ju kär direkt, eller hur och massa fina bilder på din son

• nikki2006
    maugu skrev 2008-12-30 16:04:33 följande:
    Hej på er!Tack Dunis och Noel är oxå en goding i orange..pratade med Ängeln om just den tröjan häromdagen och den är så snygg!!Stormis-superfina bilder och kombos..Leather cravat-välkommen och fin son&body!Nikki-så lite så..har du den i 62 för kommande barn Ska jag spara den åt dig? fniss..
    Jag har inget i mindre storlekar så du får gärna hålla den kvar lite till så får vi se om det blir fler barn här. jag vill men gubben tycker att det räcker, får väl jobba på honom lite hi hi .
    Får locka med mer sex, det måste man ju ha om man vill öka oddsen på liten baby.
    Tror du det funkar hi hi Flört
  • nikki2006

1o 1=3 Har de inte den kvar på Ajabaja??? Har sett den där innanFundersamhar jag för mig i alla fall

• nikki2006
    nikki2006 skrev 2008-12-30 17:03:56 följande:
     1o 1=3 Har de inte den kvar på Ajabaja??? Har sett den där innanhar jag för mig i alla fall
    Nej nu finns den inte kvar sorry
  • nikki2006
    maugu skrev 2008-12-31 18:42:52 följande:
    Gott nytt 2009 på er, pölsekärringar!Här i Wien blir det lugnt-maken är på sjukhuset med sonen..förmodligen öroninflammation..och dotter ska förhoppningsvis bajsa efter 6 dagar utan att göra det..visst är småbarnslivet härligt?
    hi hi När Nikki var liten så bajsade hon var 10:de dag bara. Tytckte hon var mycket skum

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA MINA VÄNNER
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-01 18:46:50 följande:
    JA man tycker ju att de skulle vilja få undan så mycket som möjligt.Spännande att se om du får båda eller ingen nu då.
    Hej hej
    Jag har provat ringa dig idag.
    Vill du ses imorgon i hbg???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11