Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-25 10:18:20 följande:
    Kikar in från Norrland och önska fortsatt GOD JUL.Man känner sig något mätt i magen idag Kul med bröllop!
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUUUUUL TOFFLAN
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-12-25 10:24:37 följande:
    Om man väljer storlek på suiten/byxorna så står det andra priser, (199 för suiten och 175 för byxorna) sen i kassan dras det ytterligare 50%! WEE! Hoppas nu bara det passar, hur är nanoous byxor o veloursuit i storlek??
    GOOOOOOOOOOOOOOd jUUUUUUUUUUUUUL tholla
  • nikki2006
    trunken81 skrev 2008-12-26 21:29:44 följande:
    Godkväll!Verkar lugnt härinne idag?Jag var inne en snabbis på MIX idag för att se om de hade rea på småfolk kläderna där...men självklart inte! Varför rear dom en massa annat men inte det??? det är ju från gamla kollektionen?! Vill ju ha apklänningen men jag tänker inte ge 330 kr för den!!! REA TACK!!!!!!!!!!!!!!!
    Ap klänningen är jätte fin, jag köpte den för ett halvår sen till båda för fullpris. Men det svider att ge så mycket för en klänning.
    Hur är det annars med dig???
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2008-12-26 21:31:51 följande:
    Godkväll!!Idag har vi varit på mellandagsrea...kl. 10 var det inte så mycket folk, men sen!! Jisses!!!Tur att man är tidigt uppe Fyndade NS-jeans, kik kid tröja och två mössor till 50% Och en IdaT kjol till 70% Mycket nöjd med dagen
    NS till 50% vilket fynd
    GRATTIS till alla dina fynd
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2008-12-26 21:35:38 följande:
    Tackar Tröga jag hängde tillbaka ett par NS för jag tyckte de var för stora!! Hon hade ju vuxit i dom förr eller senare *bannar mig själv* Dumsnål
    Ja så har jag med gjort många gånger, som man ångrar sig sen .
    Men det du köpte var jätte fint i alla fall
  • nikki2006
    trunken81 skrev 2008-12-26 21:40:28 följande:
    Så du har också varit där och snurrat, hihi! Fast det var helt tomt där när jag var där!Hade Toddler mycket fint? Nåt annat än NS? Varför gick jag inte in där, jag var ju därborta idag. En kompis bor ju precis bredvid toddler!!
    OHHHHH GRATTIS till stora flickans första steg.
    Jessie är fortfarande mycket försiktig. Några steg tar hon men sen går hon ner på knä och kryper igen. Får se när det lossnar.
    Vår jul har varit bra, firade lille jul hemma hos oss med alla föräldrar och syskon. På julafton var vi hos Tobbes pappa. Jätte trevligt båda gångerna.
    Barnen fick massa fina julklappar bla pippi långstrump hus och figurer o gunghäst o talande docka o molo kläder förståss hi hi.-D
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-12-26 21:49:21 följande:
    Hej hopp !!!Så fina julbilder i bt !!!!!!!!!!!!  Så härligt att se alla glada barn & tomtar Duktiga Aleya som går !!!!!Hilda har också börjat gå mycket nu i julhelgen, och visst är man mallig & stolt!! Det får man vara.Idag har vi shoppat på IKEA. Himlans trevligt Så kul att piffa till hemmet ibland. Men åhhhhh vad jag längtar efter vårkollektionerna nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hej hej
    jag längtar ocksåPenga mun
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-12-26 21:51:55 följande:
    Hej Ja, nu är snart julen över ju, då kan det väl bli vår Tur att vårkläderna kommer INNAN våren
    Det kommer så mycket fint så jag måste nog ta ett jobb tillFlörtPenga munRäcka ut tungan
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-12-26 21:53:22 följande:
    Jo, det gör jag kanske Beror på hur mycket fint det kommer i vår Är lite nyfiken på katvigs färger i vår, någon som har en aning ??
    Vill ha så mycket från molos nya så det kommer inte bli över nått över till katvig hi hi
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-12-26 21:54:27 följande:
    Ojdå så pass  Å jag som inte ens har 1 jobb, hur ska det gå  Som vanligt antar jag lånar gubbens plånka
    Tur du har en rik gubbe duFlört
    Jag får köpa allt själv
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11