• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Åh, va härligt att prata förlossningar.
    Har haft i princip tre (eller iaf de två sista) drömförlossningar. När Ava föddes vaknade jag vid strax efter 2 på natten, vid tre väckte jag sambon och vid 3.45 var vi inne vid förlossningen och en timme senare föddes hon . Ilon var ungefär likadant, men liiite längre. Åkte in efter frukosten och var inne vid 9 och vid 13 kom han ut. Bägge funkade bra med bara lustgas. Jätteskönt!
    Liam var väl en vanlig förstagångsförlossning och lite mer utdragen, men helt ok. Men nu känns det som att det får vara färdigt med graviditeter ...

Ang. män och danska märken. Min sambon har nästintill stenkoll. Han ser oftast vilket märke det är tycker det är kul att jag handlar lite fina kläder. Spelar ingen roll om det kostar lite mer, särskilt inte nu när man lägger ut på T .

Men Butte och Nikki: Sugan på att åka?? Förstår er, man kan ju gå där hur länge som helst och bara vänta på att de ska plocka fram mer och mer ...
    Jag ångrar mig nästan att jag inte köpte mer. Hade nästan 1000 ddk kvar. Det första sambon sa var att det kan du väl spara till nästa gång : Så det blir en nästa gång !!

• Jen80
    FL Lisa skrev 2008-11-08 11:20:37 följande:
    nu har jag en trött liten grabb här som måste få ny blöja och sen isäng. cu
    Å jag har besök nu ! Hej hej så länge!
  • Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 17:44:24 följande:
    nope! sitter på tåget på väg från malmö har molosar upp till knäna   lite mysit...
    Men heeeej!! Hittade du mycket fint ??
    Löste du det med pengarna eller?
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-11-08 19:22:05 följande:
    Eller hur! Å det bästa är att min Pappa ringde nyss o sa att vi FICK DEN i julklapp Han måste vara tillfälligt sinnesförvirrad eller något, men glada blev vi! Så jag tycker jag kan få åka till Molo imorgon då HAHA. Sambon bara garvar åt mig typ....
    Åh, vilken gullig pappa !! Klart du har pengar över att shoppa molosar nu !

Ja, jag kommer garanterat åka ned till våren ! Sambon är redan med på det. Blev ju lite pengar över så han föreslog att jag kan lägga undan dem till nästa gång . Älskar min sambo ! Men då får vi försöka skaffa barnvakt till iaf Liam och Ilon och så kanske vi två åker ned och har Ava med oss. Vet att jag inte kommer kunna bort henne till våren. Har ju ff inte lämnat bort Ilon förrutom när Ava föddes . Men det skulle vara supermysigt!

RååSa BuBBlan: Har inboxat dig!

Lade in lite länkar på barnen i nya Molosar i nya BT. Älskar linnet som fick bli Liams. Varför köpte jag inte fler?!? Ångrar mig såååå!!!
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-11-08 19:37:35 följande:
    Men herregud!!! Vi såg nyss att Milo har slagit av en bit av varje framtand! I mitten liksom, på båda två! Vi har inte märkt någonting! vad gör man åt det? Vart ringer man liksom?
    Jag vet inte om man ska ringa försäkringsbolaget ifall det skulle bli nåt. Liam har också gjort det, utan att vi märkte nåt men vi gjorde aldrig nåt åt det.
  • Jen80
    Emmsan skrev 2008-11-08 20:37:05 följande:
    mitt"bästa" köp
    Åh sötisen !!!
    Älskar verkligen Avas kaninluva. De är helt underbara !!
    Vad blev det mer för shopping??? Bilder tack !
  • Jen80

Vilken BT är det egentligen som gäller eller kör vi i båda ?!?
    Lade iaf in några länkar i den nya om nån vill vara gullig och lägga in dem som kort .

Jaha, då väntar vi bara på en massa fina Molo-bilder ikväll !! Spännande!!

• Jen80

Finns Katvig rosa/röda klänning från vinterkollektionen nånstans där det är fraktfritt?

• Jen80
    FL Lisa skrev 2008-11-08 21:22:41 följande:
    godkväll i tråden! Ser att mera härliga molofynd har hamnat i BT.
    God kväll !
  • Jen80
    Mini78 skrev 2008-11-08 21:26:21 följande:
    Jen80: Den långärmade Molo-tröjan med blårandiga ärmar och stjärnor i prickigt mönster, vilken storlek är det? Fanns det många såna när du var där? Jag letade som en tok, men hittade bara det printet i kortärmat. Och bodym och suit..... suck.
    Nej, tror inte det fanns så många.. letade inte riktigt, utan tog den i slutet bara för att Ilon skulle få NÅNTING. Ingen favorit direkt, men den var helt ok. Fanns byxor till i printet, men det kändes som pyjamas då, men ångrar mig lite ändå för det är ju ändå mysigt att ha här hemma.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11