Vi som shoppar danska barnkläder del 11
Åh, va härligt att prata förlossningar.
Har haft i princip tre (eller iaf de två sista) drömförlossningar. När Ava föddes vaknade jag vid strax efter 2 på natten, vid tre väckte jag sambon och vid 3.45 var vi inne vid förlossningen och en timme senare föddes hon . Ilon var ungefär likadant, men liiite längre. Åkte in efter frukosten och var inne vid 9 och vid 13 kom han ut. Bägge funkade bra med bara lustgas. Jätteskönt!
Liam var väl en vanlig förstagångsförlossning och lite mer utdragen, men helt ok. Men nu känns det som att det får vara färdigt med graviditeter ...
Ang. män och danska märken. Min sambon har nästintill stenkoll. Han ser oftast vilket märke det är tycker det är kul att jag handlar lite fina kläder. Spelar ingen roll om det kostar lite mer, särskilt inte nu när man lägger ut på T .
Men Butte och Nikki: Sugan på att åka?? Förstår er, man kan ju gå där hur länge som helst och bara vänta på att de ska plocka fram mer och mer ...
Jag ångrar mig nästan att jag inte köpte mer. Hade nästan 1000 ddk kvar. Det första sambon sa var att det kan du väl spara till nästa gång : Så det blir en nästa gång
!!