• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-11-08 21:32:30 följande:
    God kväll tjejer !!!!! Åhhhh vilken härlig dag vi haft  Sååååååååååå kul !!!!! Bästa dagen på länge !!!!!! Kul att träffa alla som var där idag Även att det blev lite hastigt. Kommer shoppingbilder snart ska bara lägga barnen här
    MEN ÅÅÅÅÅÅH, bilder går väl FÖREEEE! Är sååååå nyfiken ju !
  • Jen80
    Emmsan skrev 2008-11-08 21:33:37 följande:
    Emma går o fotar.......... ;)
    Ja, men gör så NUUUUU!!! Trodde du höll på ju . Är så himla nyfiken!!
  • Jen80
    svischan skrev 2008-11-08 21:49:23 följande:
    Jättekul förresten att träffa stormis och Jen80
    Detsamma !! Och tack söta du för den fina luvan. Lade in bilder i BT på Ava som provar .
    Ska bli kul att se vad du fick ihop .
    loveliva skrev 2008-11-08 21:48:31 följande:
    Har jag redan gjort
    Men fram med dem då !!
    kommer du hit förresten, även om du inte kommer med Molosar (förrutom på dina barn då )?!?
    Preggi skrev 2008-11-08 21:49:07 följande:
    Godkväll!
    God kväll !
  • Jen80
    Emmsan skrev 2008-11-08 21:53:37 följande:
    ehh vilken bildtråd ska vi använda???????:)
    Den nya tycker jag !
  • Jen80

Nähe, får väl gå och fixa lite kvällsmat under tiden. Ni verkar ta tid på er ...

• Jen80
    loveliva skrev 2008-11-08 21:55:47 följande:
    Jaaaaaa vi kommer gärna ändå
    Å va kul !! Får bestämma nån dag sen.
    svischan skrev 2008-11-08 21:58:34 följande:
    Inte kunde den fiiina luvan gå till en dansking inte, bättre den sitter på söta Ava=) Nu finns mina bilder i BT
    Nej, verkligen inte. Ava blev så glad så .
    Massa fina fynd ju . Men förstår att du var lite besviken också. När man åker så långt så vill man ju verkligen hitta en hel del som man hoppats på innan.
    Jag ångrar att jag inte köpte mer...
  • Jen80

Ååååh, va fina fynd i BT.
    Ångrar sååå att jag inte köpte kaninlinne. Eller jag kollade knappt om sånt till sommaren. Så himla dum! Men det får vl bli på nästa lagersalg .
    Och du hittade också luvor. Önska rjag hade hittat till pojkarna. såg inte en enda luva förrutom den till Ava, men den hittade ju inte ens jag ...

• Jen80
    svischan skrev 2008-11-08 22:25:33 följande:
    Hehe=) Nädu, du får tänka på mig varje gång dottern har den på sig i vinter=)
    Ja, det lär jag göra . Det är min absoluta favorit här hemma !!

Nähe, nu ska jag också ta och stänga av. Trött trött!!
    God natt på er !!
    Och grattis till alla fiiiina fynd!!!
  • Jen80

God morgon på er!
    Underbara bilder i BT. Så mycket fint ni har hittat!
    BuBBlan: Så fina linnen!! Ångrar så att jag inte kollade mer om linnen.
    Och va mycket luvor ni har hittat ! Såg verkligen inga, förrutom den svisch hittade åt mig .
    Fick du mitt meddelande till din inbox?

Idag har Ava en av mina absoluta favoriter på sig - Katvigs lila velourtunika med rosa/oranga strumpbyxor. Helt underbart fint!! MÅSTE MÅSTE ha ta i klänningen någonstans!! Någon som sett den??
    Och bara för att hon har den fina på sig idag så har hon ju lyckats småkräka flera gånger, men jag VÄGRAR byta redan !! Får nog byta till nåt annat sen .

• Jen80

God kväll på er !
    Har varit hemma hos mina föräldrar på middag idag med barnen. Skönt att slippa laga mat, men jobbigt med pojkarna för de är sååå uppspelta hela tiden. Blir alldeles matt!
    Så mycket fina fynd i BT. Önskar att jag kunde åkt en gång till . Önskar mig en massa linnen!! Men jag är nöjd iaf med mina kläder.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11