Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nähe, får väl gå och fixa lite kvällsmat under tiden. Ni verkar ta tid på er
...
Ååååh, va fina fynd i BT.
Ångrar sååå att jag inte köpte kaninlinne. Eller jag kollade knappt om sånt till sommaren. Så himla dum! Men det får vl bli på nästa lagersalg .
Och du hittade också luvor. Önska rjag hade hittat till pojkarna. såg inte en enda luva förrutom den till Ava, men den hittade ju inte ens jag ...
God morgon på er!
Underbara bilder i BT. Så mycket fint ni har hittat!
BuBBlan: Så fina linnen!! Ångrar så att jag inte kollade mer om linnen.
Och va mycket luvor ni har hittat ! Såg verkligen inga, förrutom den svisch hittade åt mig
.
Fick du mitt meddelande till din inbox?
Idag har Ava en av mina absoluta favoriter på sig - Katvigs lila velourtunika med rosa/oranga strumpbyxor. Helt underbart fint!! MÅSTE MÅSTE ha ta i klänningen någonstans!! Någon som sett den??
Och bara för att hon har den fina på sig idag så har hon ju lyckats småkräka flera gånger, men jag VÄGRAR byta redan !! Får nog byta till nåt annat sen
.
God kväll på er !
Har varit hemma hos mina föräldrar på middag idag med barnen. Skönt att slippa laga mat, men jobbigt med pojkarna för de är sååå uppspelta hela tiden. Blir alldeles matt!
Så mycket fina fynd i BT. Önskar att jag kunde åkt en gång till . Önskar mig en massa linnen!! Men jag är nöjd iaf med mina kläder.