Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

SmillaMilla skrev 2009-01-04 13:07:05 följande:
    ha ha ja det skall jag göra
    Funkar på min man i alla fall
  • nikki2006
    maugu skrev 2009-01-04 13:09:47 följande:
    Då kanske detta kan hända er En läkare hade uppfunnit en maskin som kunde överföra smärtorna underen förlossning till barnets far. Ett äkta par tog chansen att prova maskinen. Då födseln satte igång, blev maskinen inställd på att föra över 25 % avsmärtorna till fadern, Men mannen märkte ingenting överhuvudtaget. Läkaren tyckte att detverkade märkligt och höjde inställningen till 50 %. Mannen märkte fortfarande ingenting, men kvinnan mådde märkbartbättre.Eftersom det gick så bra, överförde man 100 % av smärtorna tillmannen. Förlossningen fortgick utan att kvinnan hade några som helst smärtoroch ett välskapt barn föddes. Då mannen kom hem från BB, fann han brevbäraren liggandes död vidytterdörren.
    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHA
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-04 13:10:36 följande:
    Japp det gör hon! Kom just på att vi verkligen behöver en rossa hummeljacka.
    Självklart behöver ni en till Hummeljacka, jag köper ju inte Hummel så du måste ju handla för mig med
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-01-04 13:10:38 följande:
    Hmmm ja jag tror nog inte att det gör det på min bara. Han är redan lite irriterad på min shopping av "märkeskläder". Han tycker att jag kan handla på h&m s rea. Han förstår inte riktigt att de kläderna inte är lika snygga.
    ÖRK för HM
    Säg då till honom att du inte fattar vitsen med att åka till ett annnat land för att titta på sport när man kan se det från soffan på TV.
    Inte riktigt samma sak va???? Samma sak med Molo- Hm Man kan handla det med det är inte samma sak
  • nikki2006
    maugu skrev 2009-01-04 13:12:53 följande:
    Va?Min har gett upp den tanken-han gillar oxå märkeskläderna numera och vill ej heller ha standardutbudet-tillvänjning eller hjärntvättning-det funkade här iallafall
    Min gillar också märkes kläder nu och tycker om att man kan få tillbaka lite på tradera
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-01-04 13:15:41 följande:
    Ojjj hur har du gjort? Min sambo är alldelels för mycket ekonom för ett sådant tankesätt.
    Jag betalar det mesta själv om vi inte "behöver" det. Då är han med och delar. Men sen är det också jag som får hela barnbidraget o pengarna från T
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-01-04 13:17:56 följande:
    Fast där måste jag nog stötta mannen. För han åker dit på grund av jobbet. Han jobbar just med detta fotbollslaget, så åker han inte gör han inte sitt jobb. Men jag jobbar just nu med att försöka få honom att förstå att de är finare o att de går att sälja på tradera
    jaha okej hi hi
    Ja jobba måste han ju, hur skall du annars ha råd med mera molo hihi
    Lycka till och tryck på det med Tradera
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-04 13:18:31 följande:
    Min gillar också de danska kläderna! Han är ju dansk! Han såg MYCKET nöjd ut när jag visade att jag köpt nya molotröjan med bilarna till E. Det var en önskan från mannen.
    Den är underbar, helt klart att unisex Jessie var tvungen att ha den med o heldressen skall också få flytta hit
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-01-04 13:20:28 följande:
    Ha ha skall nog be honom läsa vår tråd ett tag
    NEJ GÖR INTE DET Har hört om de som låtit sina män läsa här och det brukar sluta med- Ni är inte kloka hi hi
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-04 13:22:40 följande:
    JAg berättade igår att det kommer en heldress och den tyckte han också att E skulle ha. Han gillar det mönstret. Helt klart den är unisex!Visade den rosa småfolktröjan som jag också köpt och då var han ju tvungen att försäkra sej om att den var till Anjelin.
    hi hi hi hahahaha typiskt honom. Lite orolig efter katvig tröjan hi hi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11