Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-11-15 21:04:42 följande:
    Jag har ju den rosa/randiga katvig, tack för tipset. Nu har jag en combo till
    Ja, jag tycker det är fint. Det måste inte matcha klockrent för att vara fint liksom Nora har haft kanintightsen under sin rosa/ vit-randiga katvig-klänning flera gånger.
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-11-15 21:13:56 följande:
    Länge sen du lade in bilder i bt, vad har du haft för dig??? Du fuskar väl inte med andra märke hi hi . Funderar lite på skidåkar flickorna förrästen, hade inte du dem. Har du någon bild du kan lägga in, nyfiken på hur de ser ut på.
    Mmm.. det var längesen Har ingen ork alls, är så less på att må dåligt. Har ju ny fin kamera och allt men energin att fota finns inte riktigt.

Ja, vi har skidåkarflickor i både tröja m prickärmar och klänning. Ska försöka fixa foton imorgon eller i veckan
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-11-16 00:09:48 följande:
    funkar den? Min dator är så knäpp så jag kan inte öppna länkar från familjeliv då den anser att det är en farlig sida!! *knäppa norton*
    Den länken funkade

Fiiiina klänningar!
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-11-16 11:38:35 följande:
    hon har fått hjälp med det jag missade nu så jag slipper men nu smsade hyresvärden om att han underkände min målning i sovrummet då den inte var klar, jag har ju för f*n ett sms sparat från honom för över en månad sen där han lovar att måla klart  GAH!!!! ALLT går emot mig idag!!!
    Tur att du har det sms'et kvar iaf. Hoppas allt löser sig nu så du kan släppa det där helt och hållet.
  • snigelina
    isako skrev 2008-11-16 18:37:40 följande:
    Här är bilden.. Sorry glömde den. Har snott bilden så om den är din..S orry. Men det är från auktionen och har som sagt inte hittat den ngn annan stans sen...
    Den är nog svår att hitta, såldes förra hösten..
  • snigelina
    Tjejtriss skrev 2008-11-16 18:51:09 följande:
    Nån som är förbi Harmoni ibland?
    Äsch, det var inget..
  • snigelina

Åh tjolla.. Jag gillar egentligen inte djungelprintet (spindlarna.. brrrrr) men jag måste säga att Milo är jättefin i sin suit! Goa, glada unge!

• snigelina
    Generad Idag skäms mamman.

Nora fick kolla temperaturen ute och glömde liksom minustecknet Hoppas de inte kommer frysa alltför mycket..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11