Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki - Haha, vad tror du? Var ju tvungen att inboxa dig och leta upp dina auktioner

• snigelina

Harley - Åååh, så mycket fint du hittade! Själv får jag betala överpriser på Tradera Tror minsann jag har postat en kossatröja till dig idag, kan det stämma?

• snigelina

Åh nu längtar jag efter Molos vårkollektion.....

• snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-11-10 08:25:40 följande:
    Dom är väl ganska små dom tröjorna eller? Min kusin har en 116 och hon har 110 annars.
    Njae, det tycker inte jag att de är..
  • snigelina
    081016 1 skrev 2008-11-10 08:41:37 följande:
    Det tycker jag. Maia har ju 104 i lammen i BT. Den är inte mycket större än blomtröjan jag köpte i 92 och den är mindre än gitarrerna i 98  Maia brukar ju aldrig ha 104 i nåt! ligger på 92 i det mesta fortfarande.
    Okej, vi har inte haft just lammen, men kaninerna som kom samtidigt. De kunde hon ha i 98 och i de andra tröjorna med raglanärmar har hon 110.
  • snigelina

Ja, som ni märker har jag haft en liten nostalgitripp. Har skummat igenom mängder av bilder och jag MÅSTE ha en bebis till nån gång. Så det så

• snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 12:12:24 följande:
    Å Ida gillar inte djungelsuiten Hon pekar på spindlarna o säger "ecklig pinnel"  " Idan inte om den"
    Haha, jag förstår henne Gillar inte heller den! Isch!
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-11-10 12:21:13 följande:
    åhh tjejtriss: vilka härliga nostalgibilder   så himla söt! massa idat där var
    Japp, mest IdaT. De var lättast att hitta när jag skummade och nog hade vi mest IdaT också Kanske därför jag är less på det nu? *s*
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-11-10 12:22:29 följande:
    Haha men Idan då! Drygt när dom ska bestämma själva... Jag har ju värsta spindelfobin, men den suiten gillar jag ändå. Som faaan THej på er! Tillbaka från tandis. Det var ingen fara med hans gaddar, men vi ska ändå anmäla det till försäkringsbolaget. drygt!
    Man brukar kunna fylla i det på försäkringsbolagets hemsida, jättesmidigt!
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 12:23:55 följande:
    Hon vill inte vara tuff   Hon vill vara en PINPESSA
     Klart hon vill vara PRINPESSA!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11