Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

maugu skrev 2008-11-17 08:31:00 följande:
    Du är inte ensam-maken sa just; det är 7 minus..och jag kollade ej heller..stora tjejen gick i vårjacka, utan mössa och vantar (hon ska ju vara "snygg")suck...
    Tror jag ska ta en sväng förbi skolan sen och lämna lite varmare kläder och skor.. Usch så jag skäms

Ja, Jonna har softshell-jacka och Nora har skaljacka med kofta under.. och så har de vanliga gympaskor..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-11-17 09:05:15 följande:
    god morgon förrestennån som vet var man kan finna katvigs cerice/vita mössa strl 2? eller ev rosa/vita strl 2?Hade en snyyyygg outfit på isabel igår som jag inte hade matchande mössa till
    I Stellas mösslåda

Vad hade Isabel på sig?
  • snigelina
    Mosen08 skrev 2008-11-17 09:18:09 följande:
    Finns på eleraff! jag ska dit på torsdag
    Åh, vill du vara snäll och kika om de har kvar några gourmet-plagg? De finns på hemsidan, men jag är inte så säker på att det stämmer..
  • snigelina

Jag har bestämt mig för att inte kalendershoppa nånting Förvånad Tror ni jag klarar det?

• snigelina
    Smultronhjärta skrev 2008-11-17 10:44:17 följande:
    Haha..för din skull hoppas jag då att du klarar det..Jag har redan innan de drar igång bestämt mig för raka motsatsen Jag ska kalendershoppa mig blå OM det som jag vill ha kommer!Nu är det inte mycket jag vill ha och shopparna är oftast snåla med erbjudanden så jag tror att min plånbok är glad ändå.. Dessutom så finns inte Rumba längre som förra året hade en toppenkalender och som fick mest pengar av mig
    Jo, fast grejen är ju den att de inte KAN ha hur bra erbjudanden som helst Rumba gick ju i konkurs av en anledning..

Jag ska shoppa massa molo från vårkollektionen och höstkollektionen är jag ganska mätt på
  • snigelina
    agster skrev 2008-11-17 11:25:05 följande:
    i sele/sjal eller du bär utan? Hur mkt väger han? Än så länge väger J bara ca 7,5 kg, men det går ju fort uppåt och det är verkligen högd tid att somna i sängen...
    Hur gammal är han då?
  • snigelina
    Emmsan skrev 2008-11-17 11:30:08 följande:
    batinki har stora stl oxå :)
    & krumelur, spojl och sweet funky.
  • snigelina
    agster skrev 2008-11-17 11:33:33 följande:
    7½ månad
    okej, jag ska inte ta nån diskussion nu för det hör inte hemma här Men alla barn "lär sig" att somna i sin säng så småningom.
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-11-17 11:34:41 följande:
    Hej hej såg du mitt inlägg i gästboken häromdagen??? Sorry att jag bara försvann så
    Japp, jag såg  Ett svar kommer så småningom. :)
  • snigelina
    agster skrev 2008-11-17 11:43:08 följande:
    ja de gör ju det I och med att vi hade det likadant med stora killen så måste vi ta tag i det nu, fast jag egentligen helst bär, men axlarna pallar inte och stora killen accepterar inte att mamma bär lillen hela dagarna... svår balansgång det där. Men det är ju en annan diskussion
    Bara ett tips om Ergo Det bodde min tjejja i, på ryggen då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11