Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Smultronhjärta skrev 2008-11-09 09:00:46 följande:
    Nää jag tänkte också på det..men dessa nya kom ju i samband med att folk började reklamera till höger och vänster så LLM kanske försöker förebygga det
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-09 09:00:58 följande:
    Å de där har jag åxå funderat på!!  Och inte har alla butiker dom heller ju?? Undrans vem som sagt vad i detta   *nyfiken*
    Ja, jag har nämligen varit i kontakt med One Two Ten om just lurvarnas dåliga kvalité och de kör på de gamla tvätt- och torkråden.
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-09 09:07:22 följande:
    Å har du!  VAD sa dom?  *sjukt nyfiken*
    Ja, detta var väl vad hon skrev om just det:
    "Angående kvaliteten, så är den från samma leverantör. Det ligger dock mer bomull i fleecen än tidigare vilket innebär att det är mycket viktigt att du torktumlar fleecen ordentligt torr för att den ska återfå sin fluffighet. Max 10 minuter i tumlaren, så återfår fleecen samma sköna fluff som när den var ny."
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-09 09:13:01 följande:
    Oki.. Undrans varför de är mer bomull i den?
    Ja, jag vet inte? Jag har reklamerat en pga den dåliga kvalitén och en pga missfärgning. Ska tvätta de andra två en gång till för att se hur de blir, den lila ser redan halvkass ut. Hon skrev att man självklart ska reklamera om man är missnöjd, men att det måste ske inom rimlig tid. Vad nu det är?
  • snigelina

Preggi - Åååh, fick du kaniner? Lite avis..

• snigelina

Var är Butte idag? Åkte hon till salgen tro?

• snigelina

Imorgon ska jag ner och köpa en tunika till Nora som hon förälskade sig i. Jag tycker inte jättemkt om den, men okej då. Butiken har 30% på hela sortimentet (Hummle, Ej sikke lej, Katvig, Villervalla & Me too) så det blir ju inte så dyrt..

• snigelina
    SmillaMilla skrev 2008-11-09 19:16:24 följande:
    Åhhh fina alltså byxorna! Suiten är redan på diskussion
    Japp, de är så fina! Är jätteglad!
    SmillaMilla skrev 2008-11-09 19:16:47 följande:
    jasså har du bild i galleriet?
    Tror inte det?
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2008-11-09 19:18:34 följande:
    Nä det hade du inte Vad matchar du med?
    De har bara haft de på sommaren, nu är de faktiskt undanlagda.. Förvånad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11