Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

THEA och Grodan skrev 2008-11-03 22:12:14 följande:
    Var iofs en massa galna danskor där som proppade säckarna fulla med regnbågsplagg Nu skall jag pyssla om sjuka gubben, natti natti
    Antar att du oxå var där på fredagen För då var helt galet vad de drog i de stackars regnbågarna
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-11-03 22:20:11 följande:
    JApp, rååsa smurfen, det var jag! Fiiina!!! Smultronhjärta: KAn vi förrvirrade bonnläppar få ett parkeringstips i malmoe?
    När det kommer till Malmö så är jag oxå bonnläpp- vi ska ställa bilen på min kompis gata..
    Åhh Butte -var parkerar man???
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-03 22:27:24 följande:
    Nu fin pressbild!!
    Buttelina skrev 2008-11-03 22:29:56 följande:
    åhh vilken fiiin presbild, fattade först inte vem det var som kallade på mig man kan parkera på caroli city juue ca 300m? eller kanske 500m från centralen
    Tack Fin och fin vet jag inte..men jag tänkte att jag får väl krya ur skalet lite så att någon kanske hittar mig på onsdag *virriga jag*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-03 22:43:09 följande:
    låter skumt. småfolk som har så himla bra kvalitet
    Instämmer- och jag sitter och skakar på huvudet när säljare beskriver Småfolks plagg som "noppiga som Småfolk blir direkt" Jisses, undrar hur många gånger det plagget har rullat i maskinen? Ingen av Max tröjor har noppat sig..å andra sidan har vi en del men ändå
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-03 22:48:05 följande:
    Massa fina barn i BT! Hinner inte kommentera alla...Ni som är dagisproffs Finns det såna där namnlappar med namnet sytt nu för tiden? minns att vi hade det som små. Och var får man tag på såna? Måste ju börja märka alla plagg här hemma...
    http://www.namnband.se/
    http://www.namnlappar.se/namnlappar.se/
    http://www.vavnamn.se/

Rekommenderar taggits
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    svischan skrev 2008-11-03 22:49:36 följande:
    Jag har visserligen bara köpt 2 småfolktröjor som nya, varav jag sålde den ena på en gång, men den vi har kvar är flitigt använd och är kanonfin! SEn har jag köpt 2 på T som varit sååå fula, den ena stod det i beskrivningen, så den har hon hemma när hon målar=) Men denna skulle juh va i bra skick, men det tycker jag inte att den är.
    Men bilden har tagit visar ju tydligt att tröjan inte är i ett mycket fint skick som den skulle va enligt säljaren så jag hoppas säljaren iaf kompenserar om inte tar återköp på den
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-03 22:53:54 följande:
    Åh tack!  Syns de inte då? Bakifrån?
    De jag har orkat sätta på har jag satt i lappen i kläderna...sen knatade jag till Pop och köpte en märkpenna och därefter till Lindex och köpte ett gäng "dagiströjor"
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-03 23:17:23 följande:
    Superduperviktagnällpådomsomgillardanskafinakläder tråden *andas*  försvann för mig
    Ja se där, det gjorde den nog för alla verkar det somFundersam
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Hemma efter tentan..dags att läsa King Lear Fy f*n vilken tråkig bok alltså.. men vad gör man inte för att kunna ägna hela morgondagen åt Molo

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11