Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-11-02 22:03:30 följande:
    1460 kronor fick jag in på T idag! Rekord för mej med stoooor marginal!!
    Grattis Ska vi lösa vår affär på onsdag? Tänkte om jag skulle kunna få slippa frakten där
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2008-11-03 09:14:49 följande:
    Hur tänker ni om kortärmat på T? Lägger ni ut nu? Jag har fått för mig att det är bättre att vänta till våren, men är rätt sugen på lite pengar. Å andra sidan vill man ju inte släppa dem till fyndpriser om man inte måste.
    Jag har flera kortärmade Molosar och Småfolk som snällt får ligga kvar till våren..Tror inte att du får så mkt som du hoppas denna årstiden
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-03 09:25:15 följande:
    fyyyyy vad jag längtar till molo nu. det är liksom i övermorgon . tiden går såååå sakta när man väntar och dessutom har köpstopp
    Visst gör den Jag har dessutom tenta innan och pga Molo extra svåra koncentrationssvårigheter
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-03 09:34:57 följande:
    åhh gud vad jobbigt med tenta innan förstår att du inte kan tänka
    Nää Går bara inte ..dessutom ska jag gärna ha läst King Lear innan dess oxå*ännu jobbigare*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-03 10:13:07 följande:
    smultronhjärta: din son är ju heeeelt underbart så söt och fin
    Åhh..tack
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2008-11-03 10:32:35 följande:
    Nikki - Fina flickor Smultronhjärta- Söt liten Max !!!! Jag har också de jeansen till min ena pojk, sååå snygga !!!! (kappahl)
    Tack tack- jag är jättenöjd med jeansen även om de fortf är lite stora..blir mkt uppvik
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    jacao skrev 2008-11-03 10:43:59 följande:
    Vi har såna här hemma också, riktigt snygga! Tror de kostade 229 kr, och självklart kan en tjej ha dom!
    Sen har ju Kappahl 25%:are som kommer i lådan hela tiden
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2008-11-03 10:48:18 följande:
    vilka storlekar fanns dem i? hoppas inte det bara är baby upp till 92 eller nåt....de var ju skitsnygga
    De börjar på stl 86 och här fanns de på pojk
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11