Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

lillronya skrev 2008-11-04 16:37:53 följande:
    Låter jobbigt det där! Skönt att man slutat gå i skolan för lääänge sen. Ska bli så himla roligt imorgon!Vi tar samma tåg som ni.Ska vi ses på nån plats på stationen innan?Jag har aldrig varit där så du kanske kan säga nåt bra.
    Vi kan ses utanför toaletterna som ligger i källaren, dit hittar jag(tror jag ) Men tidsmässigt är så svårt att säga- beror på hur lång tid det tar å parkera, forexa och sånt..Jag ringer dig OCH inboxar mitt mobilnr till dig nu*just det* Kom ihåg att ni ska lösa duobiljett/familjebiljett T&R-tror det är det billigaste alternativet och funkar superbra för 2 1/2 resesällskap
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Plummy: Båda ränderna är fina men jag är är kär i de turkosa rändera- såå fina
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Godkväll!

Kikar in och säger Åhh vilka fina barn i BT
    Laddas det inför Molo här i tråden

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-11-04 20:34:30 följande:
    packat och klart   Ska bara klura ut vad jag ska ta med i matväg
    Jaha ska jag ha med mig sånt oxå Jag måste nog gå ner i förrådet och hämta vinterjackan tror jag-kan bli kallt att köa annars
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2008-11-05 20:58:42 följande:
    Fanns där kossor i stl 74 ???????????
    Japp, jag köpte en sådan

Godkväll förresten
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Jag såg inga kossor med rosa kantband..Sen köpte jag massa massa suits, jag som inte skulle ha några köpte till slut nästan enbart suits Men det fanns många 92:or så jag blev tvungen liksom Lamm,uttrar,kaniner,gitarrer,massa ränder och en med stars..Köpte en vinteroverall, en flecceoverall, en anorak och lite till..
    Och 3 suits till Plummy oxå

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Jen80 skrev 2008-11-05 21:21:53 följande:
    BILDER!!!
    Japp- bilderna kommer imorgon..jag hinner verkligen inte ikväll, måste plugga Shakespeare halva natten till skolan imorgon
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    maugu skrev 2008-11-05 21:22:32 följande:
    Låter superbra-avundsjukan är som sagt stor Kanske jag kan köpa av dig på T istället för tvärtom
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-05 21:28:36 följande:
    hej gumman STORT tack för att du hittade fiiina suits till mig du var sååå go. verkligen trevligt att träffa dig
    Superkul att täffasKyss Och för min del var det inte så svårt att hitta suitsen Jag var ju först till dom eftersom vi lyxköade inonhus
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11