Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

anjis78 skrev 2009-01-02 19:52:05 följande:
    Hon ringde vid fem. Har skickat mail nu, får se vad som händer.
    Jaha då går nog svaren ut först imorgon.. Tror nog att det är väääldigt många som väntar på svar och fysiska butiken har väl öppet imorgon så då rullar ju den rean oxå vidare. Hoppas verkligen att de nattarbetar lite
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-02 21:02:46 följande:
    Batinki ringde för en stund sen och det blev allt utom de turkosa Molo byxorna med stjärnor
    Vad kul!
    Igår gnällde man på Batinki och nu gillar man dom igen eftersom man idag har Hippo att jämföra med *måste skaffa mig ett liv*
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-01-02 21:21:58 följande:
    ha ha ja vilka ilandsproblem vi har......gnäller över lite shoppingmen jag hoppas ju iaf att hippo hör av isg ihelgen och säger att mina grejer fins för annars kommer dem hålla på min apengar i flera dar antar jag eftersom jag var så dum o betala med kort
    Hihi..ja jag måste nog börja knyppla eller samla på frimärken eller nått

Jag hoppas inte för mkt på min order hos Hippo- just nu skulle jag vara nöjd bara jag fick ett livstecken..
    Jag lärde mig förra året att vid kalendershopping  och tokrea så ska kortet vila, jag låg ute med en massa "låsta" pengar som jag kunde shoppat annat för ju
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-02 21:23:14 följande:
    Ställer samma fråga härinne som jag gjorde i kalendertråden:Är det många av er som får nyhetsbrev från LPL?
    Jag brukar få dem..men de kommer inte såå ofta, iaf inte om man jämför med EST & Funkybaby
  • Smultronhjärta

God morgon!

Tjollabolla skrev 2009-01-03 10:53:07 följande:
    OH fick mail från oiidesign att min shampoodle skickats nu. Det var ju inte en sekund för tidigt, beställde den 22.... Hoppas verkligen på post imogron då!
    Duktig postis du har som jobbar en söndag Vilken shampoodle är det?
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-03 11:00:08 följande:
    Det är riktigt skoj, förra kameran tog super kassa bilder. Ska försöka lära mej kameran lite bättre så kommer nog bilderna bli ännu finare. Mmm, har ju inte direkt tagit så många kort på gubben
    Vad är det för kamera du har?
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-03 11:05:10 följande:
    Det är en Canon EOS 450D.
    Den har jag oxå- supernöjd med den ..har du standardobjektivet till?
  • Smultronhjärta
    4blevde skrev 2009-01-03 11:28:44 följande:
    hej alla..Jag pratade just med Annacill personalen och dom kommer lägga upp sin rea på nätet så fort dom hinner, men man kan ringa och få plagg undanlagda om det är något man vill ha =)Ville bara tala om det för er! Verkar som dom har mycket rea "Min" klänning hade dom i rätt storlek *jippii*
    Jag får inte handla men hur mkt rea är det? Utifall att..
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-03 11:40:27 följande:
    Vilka är det? Och hur mkt rea? Jag ska ju inte heller shoppa, men säger som smultronhjärta. Utifall att
    Ja precis utifall att stämmer ju så bra så bra...utifall att rean är trevlig och alldeles föör bra att motstå så kanske man man shoppa lite iaf
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-03 17:55:17 följande:
    Själv är jag glad för jag har just lyckats få tag på en "gammal" Småfolk klänning till lillasyster som jag hoppas ska vara i fint skick.
    snigelina skrev 2009-01-03 17:59:40 följande:
    tinkerbell74 skrev 2009-01-03 17:55:17 följande: Och till vilket pris sen
    NU är jag nyfiken
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-03 18:03:31 följande:
    Rosa med grå katter o lila kantband. Anv. 2-3 ggr. 75 kr.
    Förvånad Oh my! Grattis
  • Smultronhjärta
    tristania skrev 2009-01-04 21:50:54 följande:
    ÅÅÅ så fin!!!
    Ja den är fin Insåg att jag var tvungen efter att sett Molos oranga overall ihop med den Köpte en orange overall till nästa vinter på salgen så..
  • Smultronhjärta
    snigelina skrev 2009-01-04 22:22:19 följande:
    Åh.. tyvärr tror jag inte min dotter vill ta på sig dem
    Ah vad synd Uuuunderbara byxor
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-04 22:30:11 följande:
    För mig har det funkat kanon om man lägger ett lite högre utrop, ett du inte blir missnöjd över... och ett KöpNu ganska "nära" det. Psykologiskt så tar man ju hellre köp nu då än chansar som man kanske gör om utropet är 1 kr.
    Exakt så kommer jag göra med de nya Molosarna som ska ut..vågar inte chansa på lågt utrop och jag själv tar alltid köp nu i ett sånt läge när jag är på jakt
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2009-01-04 22:32:12 följande:
    Min son är 9 år och har vanligtvis 134-140 på kläderna men på NS jeans har han 122 och de är ganska stora på honom. Tror du dessa är lika stora i storlek som jeansen? Är de fodrade?Hur syns de bak?..blev lite intresserad som du märker..
    Dessa är lite mindre i stl än jeansen tycker jag, ofodrade och de är supersnygga både baktill och framtill
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11