Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

De har ta 5 betala för 3 på allt till ord pris. 20%på katvig. Men det sista vad nog bara denna veckan, ska se om jag hittar mailet.

• svischan

Båda erbjudande gällde tyvärr bara tom denna vecka... men testa att ringa på mån, hälsa från mig så kasnke det blir OK ändå=)

• svischan
    Buttelina skrev 2008-11-29 23:22:38 följande:
    sötisen i bildis så himla go
    Manda och mamman säger tack. Fast hon vägrar va med på kort nu för tiden. Här skjuter hon ut hakan i protest, men vanligast är att hon himlar med ögonen. Det är omöjligt helt enkelt.
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-11-29 23:23:29 följande:
    duu jag är oinbjuden till ditt konto
    Inte nu längre. och jag såg nu att jag trodde jag svarade på ett inlägg från Jen80 av npn anledning, du ocg jag har juh diskuterat våra döttrars beteende tidigare=)
  • svischan
    Jen80 skrev 2008-11-29 23:24:29 följande:
    Jag också ...
    Nu kan du kika!

Hade oretvligt besök, därav spärren...
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-11-29 23:29:17 följande:
    det är den trevliga ålderna nu. 3års trotsen är inte rolig
    Nä.... jag vill ha min gostjej tillbaka!
  • svischan
    Jen80 skrev 2008-11-29 23:32:47 följande:
    Men det gör ingenting! Alltid skönt att höra om fler jobbiga 3-åringar! Liam har varit inne i den jobbigaste perioden någonsin. Börjar bli lite bättre nu känns det som, men FY säger jag bara!
    Hon är som sagt lite lugnare just nu, men går igång på minsta lilla. Tar jag fram sked är det fel, gör jag det inte är det fel. Hon ska ha mjölk, hon ska inte ha mjölk, "häll inte så, häll ut, du gjorde fel"... osv osv... Det bästa var väl egentligen ikväll, hon vägrade ta på sig pyjamasen i vanlig ordning, så jag drog av henne byxorna och trosorna och sen skrek hon i en kvart "du skulle inte ta av mig, det skulle jag göra själv, ta på mig kläderna igen mamma" Som om liksom=)
  • svischan
    Jen80 skrev 2008-11-29 23:33:54 följande:
    Nähe, dags att stänga av... Ska försöka komma ihåg att ringa Bombom imorgon.God natt på er !
    Ring du, de är juh så bra där!

Sov gott!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11