Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Ännu mer rea på matador?? Måste kika

Hejhej frresten=)

Rååsa Smurfen skrev 2008-11-28 17:54:59 följande:
    HELGREA  jag tog flower klänning  jippi  hur var den i stl ? säg nu liten tack
    Min dotter som är ca 98 lång och väger 12 kg har 98 oh den är nästan stor...
  • svischan

M har varit krasslig hela veckan, så nu orkade jag inte med henens gnäll längre utan lät henne hämtas av mormor=) Så jag har precis satt upp adventsljusstakarna och städat iordning. Vad mycket det blir gjort när man verkligen får tid att göra det! Jag är aldrig hemma utan henne, vilken skillnad! Men vad tyst det blir på en gång *börjar sakna liten nu*

• svischan
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-28 18:06:29 följande:
    ok annars få den ligga lite i växa lådan
    Du gjorde rätt i att köpa den, såååå fin juh! Tara får växa lite fortare bara=)
  • svischan
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-28 18:14:36 följande:
    ja Tara få öka takten lite leggingsarna  är okså i för stor stl så  jag har nått fint att ser fram i mot 
    Köpte du 110 i leggings? De passar M på längden men är breda upptill... Men ingen ide att köpa 104 mer. Långa skånker har hon min lilla sötnöt=) Så de borde passa T om ett tag=)
  • svischan
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-28 18:33:41 följande:
    tror det var 104
    Men då passar de juh ännu snarare=)
    M började med 104 förra hösten när hon var 2,5   då var 98 för korta.
  • svischan

Hej!

Jag la precis en beställning på EST, men fick aldrig fram momentet när man ska skriva in kortnummer osv. däremot fick jag en orderbekräftelse på en gång gär det stod "kortbetalning". Ska man betala in manuellt via BG istället, eller vad tror ni? Nån som handlat idag??

• svischan
    Tjollabolla skrev 2008-11-29 18:19:10 följande:
    ja betala in i förskott istället! Mailade med henne innan....
    Jag skickade iväg ett mail till henne, väntar väl på svaret för säkerhetsskull... märkligt! Jag väljer juh kortbet för att dt är såååå smidigt och så funkar det inte *hatar att joxa med internetbank*
  • svischan
    maugu skrev 2008-11-29 18:26:22 följande:
    Visst är hon?! Som mamma är man ju inte alls partisk
    Kanonfin liten skatt! Jag blir alldeles kär när jag ser en sån liten.
    Min bror fick barn nyss så jag snusade bebis i helgen *underbart*
  • svischan
    maugu skrev 2008-11-29 18:32:40 följande:
    ja-det är speciellt...försöker verkligen tänka på att detta är min sista bebis även om hon nu börjat knorra lite på natten dvs jag är trött och sliten..4 barn är mååååånngggga barn
    4 barn är 4 barn. Starkt jobbat! Vi har ett och det räcker till och blir över. Men så vet vi juh inte heller hur det är att vara flerbarnsföräldrar, att ha syskon ger juh lekkamrater mm. Då kanske jag slipper att sitta och leka med bilar hela dagarna=) Så visst suger det i mig att försöka få en liiiiiten till.

Inte är det sista barnet för er heller, ni får göra fler sen! Inte kan ni nöja er med 4=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11