Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Jag blev så glad idag. Jag fick roligt paket i lådan=) Har haft köpstopp så länge (och har fortfarande egentligen=) att jag nästan glömt bort känslan att öppna dessa härliga paket. Ringde BomBom Jönköping igår, och fick idag, sånt tycker vi om. Fraktifritt, desstom matchande Katvigstrumpor på köpet.

Så nu finns det en cerice/röd klänning och blå/gröna leggings hos oss *hurra*

• svischan
    trunken81 skrev 2008-11-27 20:13:27 följande:
    Åhh underbart att öppna klädpaket när man inte gjort det på länge    
    Jaaaa! Jag har inte shoppat sen molos lagersalg. men säg för allt i världen inget till min gubbe, han tror att jag fortfarande har köpstopp Hemlis
  • svischan
    trunken81 skrev 2008-11-27 20:18:30 följande:
    Haha, jag ska vara tyst som en mus, här brukar det inte heller yttras när det har handlats!!! Ibland råkar han ju lägga märke till att hon har något nytt på sig (förvånansvärt sällan ändå) och då brukar han utbrista NÄR HANDLADE DU DEN och då brukar jag svara "nää men det var rätt länge sen"...(ja vaddå, om jag köpte den förra veckan så är väl det länge sen, eller???!!)
    Precis samma taktik som mig alltså, det gäller att ha sina knep=)

Råkade juh shoppa en kjol på T idag också, länk strax här ovan, hoppas den kommer på måndag och inte på tidag när vi är hemma på lunch samtidigt... men jag har den ultimata lögnen förberedd: " VA?!=! Kom den nu???? Jag vann den för flera månader sen men den har inte kommit! va bra, då var inte det bortkastade pengar!!"

Jag har inte behövt använda den än, och hoppas jag slipper det nu också=)
  • svischan
    trunken81 skrev 2008-11-27 20:26:47 följande:
    hahahaEller får du vara snabb till o hämta posten först, och gömma paketet nånstans där han inte ser
    Det är juh det jag lyckats göra alla gånger hittils. Vi har fortfande en vagn stående i hallen, lätt att bara slänga ner paketet under, då ser han det inte=)

Skämt å sido. han är rätt nöjd med vad jag shoppar till Manda, så han klagar inte.
  • svischan
    trunken81 skrev 2008-11-27 20:31:32 följande:
    Tack för gb inlägg:) får jag kika in hos dig?  
    Klart!

Jag fick ett konstigt mail via tradera nyss, hon hade kollat på någon bild i mitt galleri och sen sökt upp mig på tradera. Det var lite läskigt nästan, så nu är alla spärrade som jag inte släppt in. Dumt att ha samma nick överralt kanske...
  • svischan
    Zvartaliljan skrev 2008-11-27 20:41:08 följande:
    La in bilder i bt på min knäppis Fortfarande vaken förstås...vad annars...Imorgon ska jag börja plocka upp lite saker i huset F säger att vart han än får jobb så kommer han pendla till en början ändå så vi kommer iaf inte flytta förränns tidigast efter sommaren så nu känns det som jag iaf kan plocka upp o göra fint
    Gud så söt! Hon har lika busiga ögon som min tjej! Klart man ska äta russin med sken, vad annars=)
  • svischan
    Zvartaliljan skrev 2008-11-27 20:47:50 följande:
    ja skeden var väl inte det jag reagerade mest på (fast hon själv plockat fram russinen ur skafferiet, hällt upp dom i en skål o hämtat sked) utan mest reagerar jag på sättet hon envisas att sitta på Önskar jag vore så vig Ja din tjej har också såna där riktigt busiga ögon. Det bara lyser som en stor lampa som säger: BUS!!
    Men sittställningen är väl högst normal för en sån liten=) Betydligt roligare att sitta så än på vanligt vis, det borde väl mamma förstå=)

Bus i ögonen är härligt!
    Vi håller på att titta igenom alla band från när M var liten, och det rä buset som är så specifikt för henne. Särskilt när hon är med sin pappa, då ser man på henne att hon är redo på bus närsom, och man märker att hon inte riktigt litar på vad han säger i alla lägen (han är en riktig buspappa, så vi har uppmuntrat det från början) Så vi älskar busiga ögon, så härligt på små liv!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11