Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Åhhh vad roligt att dagens molo gäng är ¨på intågande!

Hoppas snart att "zvartaliljan" också kommer snart. Eller någon som vet vad hon köpt

• SmillaMilla
    Quiet thoughts skrev 2008-11-08 21:45:18 följande:
    Åh Coolt
    Ja fast denna modell gillade jag mycket mer än shampoodle. Ärskar Sveas nya gråa. Så nu måste vi ha några till.
  • SmillaMilla
    Quiet thoughts skrev 2008-11-08 21:51:57 följande:
    Jaha, låter ju bra. Hur är dom annars i storlek? I midjan osv. Lösa?
    hm ja vad skall jag svara? De som svea har är i stl 92. Sitter bra på henne men hon är ju gnaska rund. Så normala i stl.

• SmillaMilla
    Emmsan skrev 2008-11-08 21:55:19 följande:
    hon kommer sen ;) maia skulle bada mmmmmm kan bara säga att hon HAR köpt ;) veeeeem lånade vi brobizzkortet av?????
    Åhhhh låter bra!!!!
  • SmillaMilla
    svischan skrev 2008-11-08 22:01:27 följande:
    Min dotter har juh fortfarande 98 i de tröjorna, så jag köpte en 104 och en 110. Då har hon lite att växa i=) Men lite missnöjd är jag, det fanns inga byxor alls, och nästan inga tröjor. Bara linnen och klänningar...
    Jättefina inköp!!! Tycker du skall vara nöjd.
  • SmillaMilla
    081016 1 skrev 2008-11-08 22:08:20 följande:
    Godkväll! Äntligen sover Maia så jag ska ta tag i att fotografera mina måååånga inköp Handlade upp nästan 5000 danska idag...tror allt jag var värst Han skrattade lite åt mig i kassan STORMIS - kaninbody 80 eller suit 86? Eller båda två? och kaninhuva S? Bara inboxa! Helle - Sorry att jag inte hittade mer än fleecen från din lista Smillamilla - Spindlar i kortärmat + amerikanska bilar inhandlade Och en poetryklänning till sommaren, hoppas den är ok? Bilder kommer ju snartNilam84 - Ditt orkar jag bara inte rabbla upp Du får välja o vraka för i din storlek har jag köpt i överflöd Sen vet jag inte aliaset här men du som ringde om leggings i 128 - har blå muddbyxor och leggings till dig!Åh vad kuuul det var idag o så mycket fiiint Maia har fått Hon var jätteduktig fast hon hittade på lite bus Personalen lärde sig hennes namn till slut så många gånger fick de säga till henne O godis o ballonger fick hon av dom för att hon skulle vara snäll
    låter lovande
  • SmillaMilla

Nu när molo är överstökat så är jag super sugen på nya småfolk. Visst hade det börjat komma in. fridaviola eller något? Adress???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11